بعد از ۲۵ سال تبریزمیزبان مسابقات قهرمانی تکواندو جوانان و بزرگسالان کشور در بخش بانوان و آقایان
بعد از ۲۵ سال تبریزمیزبان مسابقات قهرمانی تکواندو جوانان و بزرگسالان کشور در بخش بانوان و آقایان

بعد از ۲۵ سال تبریزمیزبان مسابقات قهرمانی تکواندو جوانان و بزرگسالان کشور در بخش بانوان و آقایان چهل و یکم دوره مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان تکواندو کار در گروه مردان و بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو کار در گروه زنان، مرداد ماه با حضور ۳۱ استان از کل کشور در تبریز برگزار می […]

بعد از ۲۵ سال تبریزمیزبان مسابقات قهرمانی تکواندو جوانان و بزرگسالان کشور در بخش بانوان و آقایان

چهل و یکم دوره مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان تکواندو کار در گروه مردان و بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو کار در گروه زنان، مرداد ماه با حضور ۳۱ استان از کل کشور در تبریز برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار همشهری جعفر رنجبرپور رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی ضمن اعلان خبر فوق افزود :بعد از ٢٥ سال تبریز میزبان حدود ٩٠٠ نفر از ورزشکاران، داوران، مربیان و عوامل اجرائی مسابقات قهرماني كشور در رشته تکواندو خواهد بود .

وی گفت: این تعداد از ورزشكاران و عوامل اجرايي در قالب ٣٢ تیم بمدت ۴ روز از ۹ مرداد که ورود تیم ها است تا ۱۳ مرداد که اختتامیه مسابقات مي باشد در سالن پور شریفی تبریز به رقابت خواهند پرداخت.

رنجبر پور ادامه داد: از كارهاي خوب فدراسيون در سالهاي اخير برگزاري مسابقات قرآني براي تكواندو كاران مي باشد كه نتيجه اين مسابقات در امتياز رده بندي تيمي نقش مستقيم دارد كه به همين منظور محل برگزاری مسابقات قرآنی مسجد پایگاه دوم شکاری كه محل اسکان و استراحت تیم ها نيز مي باشد تعيين شده است.

رئیس هیات تکواندو استان در مورد اهمیت اين مسابقات گفت: تبریز بعد از ۲۵ سال به عنوان میزبان این مسابقات در این سطح انتخاب شده است و این مسابقات به نوعی انتخابی برای ورود به اردوی مرحله اول تیم ملی است لذا تمامی ورزشکاران آماده در سطح ملی و باشگاهی در رده جوانان و بزرگسالان با جدیت در این رقابتها حضور خواهند داشت .
رنجبرپور اضافه کرد : حضور این تعداد ورزشکار آماده همراه با مربیان و داوران درجه یک فنی، یک کلاس عملی برای تکواندو کاران و مربیان و داروران جوان استان است که از نزدیک شاهد تکنیک ها و تاکتیک های رد و بدل شده در این مسابقات خواهند بود .
وی در مورد نحوه برگزاری این مسابقات گفت :این مسابقات بصورت انفردادی در ۸ وزن در گروه خواهران و برادران جداگانه برگزار خواهد شد و در آخر به نفرات برتر در قالب تیم های اول تا سوم، کاپ و حکم قهرمانی اعطاء خواهند شد.

رئیس هیات تکواندو استان افزود : این مسابقات با حضور رئیس فدراسیون تکواندو و مسولین ارشد استانبرگزار خواهد شد و امیدوارم مردم شریف تبریز بخصوص جوانان با حضور خود قهرمانان ما را تشویق نمایند.

رنجبر پور با اشاره به حضور قوی تیم استان در این مسابقات افزود : بعلت میزبات بودن با دو تیم الف و ب در گروه آقایان و بانوان شرکت خواهیم کرد و سعی میکنیم از تمامی پتانسیل خود و با استفاده از قهرمانان ملی پوش خود بصورت قوی و پرقدرت ظاهر بشویم .
رئیس هیات تکواندو ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران برگزاری این مسابقات گفت : در برگزاری این مسابقات فدراسیون تکواندو، اداره کل ورزش و جوانان استان بخصوص رئیس و معاونان این سازمان و رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز ، فرماندهی محترم پایگاه دوم شکاری تبریز، فرمانداری ،شهرداری ، اعضاء محترم شورای شهر بخصوص کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی ، نیروی انتظامی ، صداو سیما و اصحاب رسانه همکاری خوبی داشتند و امیدوارم این همکاری و صمیمیت باعث بشود که این مسابقات را به بهترین نحو برگزار کنیم .
وی افزود : با توجه به حضور ۹۰۰ نفر ورزشکار و عوامل اجرائی همراه با خانواده خود در شهر تبریز ، یک فرصت خوبی است برای معرفی جاذبه های توریستی ، آثار باستانی و گردشگری و صنایع دستی و …. که امیدوارم نهاد های مربوطه از جمله سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری و سازمان های مردم نهاد بتوانند از این فرصت نهایت استفاده کرده و شهر تبریز را به بهترین وجه معرفی نمائیم تا تک تک این میهمانان بتوانند در موقع برگشت به شهر خود سفیر تبلیغی برای شهر تبریز باشند .