بلاتکلیفی کاوه رضایی در تراکتور
بلاتکلیفی کاوه رضایی در تراکتور

نه سازش نه بخشش کاوه باید بلاتکیف بماند مدیر عامل تیم تراکتور درمورد کاوه رضایی بازیکن سابق این تیم اعلام کرد، باشگاه تصمیمی بر بخشش یا مذاکره مبنی بربازگشت وی به تیم را ندارد. به گزارش تایسیز نیوز؛ هوشنگ نصیر زاده اعلام کرد کاوه رضایی از لحاظ فنی مورد تایید پاکو خمزسرمربی این تیم بود اماوقتی […]

نه سازش نه بخشش کاوه باید بلاتکیف بماند

نه سازش نه بخشش کاوه باید بلاتکیف بماندمدیر عامل تیم تراکتور درمورد کاوه رضایی بازیکن سابق این تیم اعلام کرد، باشگاه تصمیمی بر بخشش یا مذاکره مبنی بربازگشت وی به تیم را ندارد.

به گزارش تایسیز نیوز؛ هوشنگ نصیر زاده اعلام کرد کاوه رضایی از لحاظ فنی مورد تایید پاکو خمزسرمربی این تیم بود اماوقتی بازیکن بدون دلیل قراردادش را یکطرفه فسخ کند این حق طبیعی باشگاه است که کمیته انظباطی و جلسه مبنی بر تعیین تکلیف بازیکن تشکیل دهد که فعلا باشگاه تراکتور جلسه فوق رابرگزار نکرده است.

کاوه رضایی بخاطر فسخ یکطرفه قرارداد خود با باشگاه تراکتور، طبق رای کمیته انطباطی تا پایان فصل محروم شده و انتظار میرود بعد از شکایت باشگاه و برگزاری جلسه کمیته انظباطی فدراسیون در پایان فصل و در صورت عدم رضایت باشگاه و فصل بعد نیز محروم باشد.