بهره‌برداری کامل ساماندهی مقبره‌الشعرا تا اردیبهشت سال آینده
بهره‌برداری کامل ساماندهی مقبره‌الشعرا تا اردیبهشت سال آینده

بهره‌برداری کامل ساماندهی مقبره‌الشعرا تا اردیبهشت سال آینده شهردار تبریز:صفه جنوبی مقبره الشعرا با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال مطابق تابلوی روزشمار نهم اردیبهشت ۱۴۰۲ همزمان با روز ملی شوراها به بهره برداری می رسد. ▫️این پروژه شامل دو هزارو ۵۰۰ متر مربع مساحت است که در نهایت به پروژه صفه شمالی مقبره الشعرا […]

بهره‌برداری کامل ساماندهی مقبره‌الشعرا تا اردیبهشت سال آینده

شهردار تبریز:صفه جنوبی مقبره الشعرا با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال مطابق تابلوی روزشمار نهم اردیبهشت ۱۴۰۲ همزمان با روز ملی شوراها به بهره برداری می رسد.

▫️این پروژه شامل دو هزارو ۵۰۰ متر مربع مساحت است که در نهایت به پروژه صفه شمالی مقبره الشعرا با هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت ملحق خواهد شد. ساماندهی ضلع شمالی مقبره الشعرا نیز در ۸ شهریور ماه سال جاری به بهره برداری رسیده بود.

▫️مقبره الشعرا نماد فرهنگ و هنر آذربایجان است. مجموعه‌ای که هویت تاریخی شهر را به یدک می کشد و همواره فرش قرمزش، زیر پای گردشگران ایرانی و خارجی گسترده است، مکانی که ۴۰۰ شاعر و ادیب ایرانی از جمله استاد محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار، اسدی طوسی، قطران تبریزی، خاقانی شروانی و همام تبریزی در این مکان آرام گرفته‌اند.

https://t.me/hamshahriazarbayjansharghi