بهره‌برداری از اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی و باشگاه بزرگ فرهنگیان بازنشستگان
بهره‌برداری از اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی و باشگاه بزرگ فرهنگیان بازنشستگان

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از بهره‌برداری اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی و باشگاه بزرگ فرهنگیان برای بازنشستگان خبرداد. به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، جعفر پاشایی پیش از ظهر امروز در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال جدید اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی در زمینه تجهیز، توسعه و احداث فضاهای […]

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از بهره‌برداری اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی و باشگاه بزرگ فرهنگیان برای بازنشستگان خبرداد.

به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، جعفر پاشایی پیش از ظهر امروز در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال جدید اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی در زمینه تجهیز، توسعه و احداث فضاهای آموزشی و پرورشی با مشارکت خیران یکی از استان‌های پیشتاز کشور است.

وی با اشاره به افزایش ۵۲ درصدی اسکان مهمانان فرهنگی در نوروز امسال نسبت به سال گذشته افزود:در حوزه بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، آموزشی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی در هفته دولت و ایام دهه فجر که با حضور مسوولان استانی و کشوری برگزار شد، یکی از استان‌های پیشتاز بودیم.

پاشایی ادامه داد: سال گذشته برنامه‌های حوزه تعلیم و تربیت برای سیاست‌های کلان و سند تدبیر و توسعه استان همچنین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در قالب نظام جامع برنامه‌ریزی آن‌گونه که شایسته و برازنده آذربایجان‌شرقی بود، با حمایت و به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی انجام شد.

پاشایی با اشاره به طرح مشارکت دانش‌آموزان در حوزه طبیعت گفت: در روزهای پایانی سال ۹۶ طرح طبیعت با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز ۲۰۱۸ دانش‌آموز برای کاشت ۳۶ هزار اصله نهال به یاد ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید در استان اجرا شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حوزه تعلیم و تربیت براساس سند تحول  تاکید کرد: حوزه آموزش و پرورش با ۷۰۰ هزار دانش‌آموز در زمینه فرهنگ‌سازی در راستای حمایت از کالای ایرانی ظرفیت بسیار خوبی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ادامه داد: وجود ۵ هزار و ۲۰۰ مدرسه و نزدیک به ۵۰ هزار نفر پرسنل آموزش و پرورش بهترین بستر برای فرهنگ‌سازی در حوزه حمایت از کالای ایرانی است.

پاشایی با بیان اینکه رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت تکریم مستمر و پیوسته معلمان است، بیان داشت: برنامه‌های ترتیب داده شده برای هفته معلم در راستای رضایت‌مندی تمام معلمان است.

وی از بهره‌برداری اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی و باشگاه بزرگ فرهنگیان برای بازنشستگان خبرداد و تصریح کرد: با توجه به اینکه محیط مدرسه، کانون تحول آموزش و پرورش است، بنابراین امسال رویکرد برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم، تجلیل از معلمان با محوریت مدرسه خواهد بود.