بهره‌برداری از ۱۰ طرح بهداستی و درمانی مراغه همزمان با سفر هیات دولت به آذربایجان‌شرقی
بهره‌برداری از ۱۰ طرح بهداستی و درمانی مراغه همزمان با سفر هیات دولت به آذربایجان‌شرقی

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: همزمان با سفر هیات دولت به آذربایجان‌شرقی ۱۰ طرح بهداشتی و درمانی در مراغه به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، علی جنتی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان با ۶۰۴ میلیارد ریال […]

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: همزمان با سفر هیات دولت به آذربایجان‌شرقی ۱۰ طرح بهداشتی و درمانی در مراغه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، علی جنتی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان با ۶۰۴ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: بیمارستان سینا، بخش جراحی قلب باز و آنژیوگرافی اورژانس، طرح توسعه بخش‌های CCU و post CCU بیمارستان امیرالمومنین(ع) مراغه از جمله طرح‌هایی هستند که همزمان با سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در این شهرستان افتتاح می‌شود.

جنتی اضافه کرد: همزمان با این طرح‌ها، بلوک زایمانی و توسعه بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU) هرکدام با زیربنای یک‌هزار مترمربع و مجموع با ۲۴ میلیارد ریال در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه یادآور شد: مرکز جامع سلامت روستای گل‌تپه، روستای علویان، نوا نیز در روستاهای این شهرستان آماده ارائه خدمات است.

جنتی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۲۷ هزار مترمربع به فضاهای بهداشتی و درمانی این شهرستان افزوده می‌شود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۲  هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است.