بهره برداری از خط آهن میانه تا باسمنج تا سال آینده
بهره برداری از خط آهن میانه تا باسمنج تا سال آینده

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از ایسنا، مجید خدابخش در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن تبریز- میانه در محور بستان آباد با اشاره به اتمام عملیات اجرایی این پروژه در مسیر میانه تا بستان‌آباد، اظهار کرد: در حال حاضر ایستگاه راه‌آهن بستان‌آباد نیز حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای سرعت بخشیدن به […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از ایسنا، مجید خدابخش در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن تبریز- میانه در محور بستان آباد با اشاره به اتمام عملیات اجرایی این پروژه در مسیر میانه تا بستان‌آباد، اظهار کرد: در حال حاضر ایستگاه راه‌آهن بستان‌آباد نیز حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای سرعت بخشیدن به اجرای آن پیگیر تزریق اعتبار مورد نیاز هستیم.

وی افزود: خوشبختانه عملیات زیرسازی در محور بستان‌آباد تا باسمنج به طول ۲۹ کیلومتر نیز انجام شده و پیمانکاران با تجهیزات کامل در حال اجرای پروژه هستند.

خدابخش با اشاره به وجود پنج پل در مسیر این پروژه، عنوان کرد: در حال حاضر به منظور تامین ورق برای احداث این پل‌ها حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در سفر آقای نوبخت معاون رئیس جمهور به تبریز دستور لازم صادر شد و در این زمینه پیگیر جذب اعتبار هستیم.

وی افزود: امیدواریم با دریافت این اعتبار و تامین ورق‌های مورد نیاز، تا سال آینده خط آهن میانه تا باسمنج  آماده بهره ‌برداری شود.

وی ادامه داد: از باسمنج تا ائل‌گلی نیز یک پل به طول یک کیلومتر پیش‌بینی شده است که برای احداث این پل اعتبار زیادی نیاز است و ما در حال حاضر برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه تا باسمنج تمرکز کرده‌ایم.