به بهانه سالگرد خصوصی سازی تراکتور
به بهانه سالگرد خصوصی سازی تراکتور

به بهانه سالگرد خصوصی سازی تراکتور الیاسی؛ مرد روز های سخت عباس الیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتور خدمات بسیار مهمی را در سال های اخیر برای این باشگاه داشته است. الیاسی تنها کسی بود که با قدرت از خصوصی سازی باشگاه حمایت کرد و می توان گفت اصلی ترین عامل خصوصی سازی باشگاه پرطرفدار […]

به بهانه سالگرد خصوصی سازی تراکتور

الیاسی؛ مرد روز های سخت

عباس الیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتور خدمات بسیار مهمی را در سال های اخیر برای این باشگاه داشته است.

الیاسی تنها کسی بود که با قدرت از خصوصی سازی باشگاه حمایت کرد و می توان گفت اصلی ترین عامل خصوصی سازی باشگاه پرطرفدار تراکتور کسی جز او نبود!

یکی دیگر از اقدامات مهم الیاسی در باشگاه تراکتور، دریافت مجوز بازی برای بازیکنان سرباز بود که شاید کمتر کسی فکر می‌ کرد با خصوصی سازی باشگاه، بازیکنان سرباز بتوانند تا پایان خدمت در اختیار تیم‌ باشند.

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتور در حالی به تنهایی و با حمایت مالک باشگاه به امور جاری رسیدگی می کند که خبری از مشارکت دیگر اعضای هیات مدیره نبوده و هیچ اقدام موثری نیز تاکنون از سایر اعضا مشاهده نشده است.

عباس الیاسی اخیرا خطاب به هواداران اعلام کرده است “در خصوص آینده تیم، سرمربی و مدیرعامل بومی هیچگونه نگرانی نداشته باشند زیرا به زودی خبرهای خوشی در‌ این خصوص شنیده خواهد شد.”

الیاسی در مدیریت حاشیه ها نیز استاد به تمام معنا است و‌‌ مدیریت این فرد در برهه هايى كه مديران عامل وقت به دلايل مشخص با باشگاه همكارى ننمودند، ستودنى بود و در بخش کمیته اخلاق نيز ايشان با درايت مانع نفوذ حاشيه به باشگاه گرديدند