به دنبال حذف بروکراسی‌های زائد در حوزه سرمایه‌گذاری هستیم
به دنبال حذف بروکراسی‌های زائد در حوزه سرمایه‌گذاری هستیم

به دنبال حذف بروکراسی‌های زائد در حوزه سرمایه‌گذاری هستیم به گزارش تایسیز آذربایجان نماینده مردم تبریز با بیان این که به دنبال حذف بروکراسی‌های زائد در حوزه سرمایه‌گذاری هستیم، گفت: هر گونه توسعه اقتصادی در هر بخش صرفا با بودجه دولتی امکان پذیر نیست و این موضوع می تواند در قالب ایجاد بستر و زیرساخت […]

به دنبال حذف بروکراسی‌های زائد در حوزه سرمایه‌گذاری هستیم

به گزارش تایسیز آذربایجان نماینده مردم تبریز با بیان این که به دنبال حذف بروکراسی‌های زائد در حوزه سرمایه‌گذاری هستیم، گفت: هر گونه توسعه اقتصادی در هر بخش صرفا با بودجه دولتی امکان پذیر نیست و این موضوع می تواند در قالب ایجاد بستر و زیرساخت ها انجام شود.

روح الله متفکر آزاد عصر امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردها، توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس افزود: در رابطه با توسعه و پیشرفت در مناطق مختلف کشور عمدتا  بخش خصوصی سرمایه گذاری می کند.

وی با اشاره با اهمیت موقعیتی ویژه که مناطق آزاد برای کشور ایجاد می‌کنند، ادامه داد: دروازه ورودی قفقاز، غرب، اروپا و دروازه صادراتی اینجاست.

نماینده مردم تبریز با بیان این که مناطق آزاد مکانی هستند که می‌توان با کمترین هزینه ها بهترین موقعیت ها را ایجاد کرد، گفت: اینجا می تواند بهشت سرمایه گذاری باشد و در این زمينه تلاش می کنیم در مجلس بروکراسی های زائد را برای رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران برداریم.

متفکر آزاد با بیان اين که امیدواریم با برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای منطقه آزاد ارس منشور زیباتری از کشور را به نمایش بگذاریم، اظهار کرد: اینجا را به سکویی برای مرکز اقتصاد حتی برای کشورهای همسایه تبدیل می‌کنیم.

نماینده مردم تبریز افزود: منطقه آزاد ارس ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف دارد بنا بر این در چشم انداز این منطقه، اقتصاد کشورهای منطقه نیز دیده شده است.