به دنبال معرفی گلف به عنوان یک ورزش مفرح و خانواده محور به شهروندان هستیم
به دنبال معرفی گلف به عنوان یک ورزش مفرح و خانواده محور به شهروندان هستیم

نشست خبری اصحاب رسانه با ریاست هیئت گلف استان آذربایجان شرقی کوین :به دنبال معرفی گلف به عنوان یک ورزش مفرح و خانواده محور به شهروندان هستیم به گزارش تایسیز نیوز،امیر کوین رئیس هیئت گلف استان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت:روز خبرنگار را خدمت اصحاب رسانه تبریک عرض می کنم.   کوین […]

نشست خبری اصحاب رسانه با ریاست هیئت گلف استان آذربایجان شرقی

کوین :به دنبال معرفی گلف به عنوان یک ورزش مفرح و خانواده محور به شهروندان هستیم

به گزارش تایسیز نیوز،امیر کوین رئیس هیئت گلف استان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت:روز خبرنگار را خدمت اصحاب رسانه تبریک عرض می کنم.

  کوین در ادامه صحبت هایش گفت :در مورد فعالیت های هیئت گلف باید بگویم گلف جزو معدود رشته هایی است که در یک محدوده کوچک می توان یک ورزش خانواده محور را برگزار کرد.

وی ادامه داد متاسفانه در استان آنطور که باید از پتانسیل های استانی استفاده بکنند اتفاق نیافتاده بود ما ابتدا بعد از پذیرش این مسئولیت در تمامی مسابقات سعی کردیم حضور پیدا کنیم و این پتانسیل ها را وارد رقابت ها کنیم.

کوین در ادامه صحبت هایش افزود برای اولین بار در تاریخ گلف موفق شدیم مقام نخست هندی کمپ گلف را بدست بیاوریم.گلف دارای ۴ انجمن است و ما تلاش کردیم به هر ۴ انجمن به یک اندازه بها دهیم.

رئیس هیئت گلف در ادامه افزود موفق شدیم گلف را به عنوان یک ورزش همگانی به مردم معرفی کنیم و با همکاری شهرداری کلانشهر تبریز موفق شدیم زمین های گلف مستقر در ائل گلی را دوباره به چرخه فعالیت برگردانیم.

امیر کوین افزود: در ۴ دوره مسابقات کشوری شرکت کرده ایم و موفق به کسب دو مقام نخست کشوری شدیم

در بحث شناساندن گلف و جذب کسانی که استعداد گلف دارند بسیار خوب عمل کرده ایم ولی باز هم این موضوع جای کار دارد در بحث استعدادهای درخشان موفق شدیم گلف را در بین ۱۴ رشته استعداد درخشان جای دهیم و بطور حتم استعدادهای بزرگی را در رشته گلف به ورزش کشور معرفی خواهیم کرد.

کوین افزود از ریاست سازمان ورزش جوانان ستوده نژاد بسیار تشکر می کنم که این بستر را برای فعالیت فراهم کرده اند‌.

هیئت رئیسه بسیار قوی و خوبی  در استان کنار هم قرار گرفته اند و هیچ کوتاهی برای اعتلای گلف استان نداشته اند و این موضوع برای من مدیر بسیار قابل احترام و ارزش است.

کوین در ادامه صحبت هایش گفت از آقای ستوده نژاد درخواست کرده ایم که زمینهای یادگار امام تبریزرا در اختیار هیئت گلف قرار دهند که مورد موافقت ایشان قرار گرفته است.

در برنامه میدان هم آقای شرفشاهی با تایید این موضوع قول مساعد دادند که بزودی این زمین ها در اختیار هیئت گلف بزودی قرار دهند و بعد از زمین های گلف انقلاب در تهران استان آذربایجان شرقی دومین استانی باشد که صاحب زمین اختصاصی گلف خواهد شد.

رئیس هیئت گلف استان افزود:باعث افتخار است که شهردار محترم کلانشهر تبریز آقای هوشیار اینچنین پیگیر ورزش استان هستند .

شهردار محترم در جهت اعتلای ورزش گلف در استان تا به امروز کمک های شایانی را نسبت به هیئت گلف انجام داده اند و جای دارد از این فرصت استفاده کنم و از زحمات ایشان نسبت به ورزش گلف تقدیر و تشکر نمایم.

خبرنگار:فرزانه حاجی کاظمی