بینش مطرح کرد:برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب با شعار «دانایی، مانایی» ویژه کودکان و نوجوانان
بینش مطرح کرد:برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب با شعار «دانایی، مانایی» ویژه کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی: برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب با شعار «دانایی، مانایی» ویژه کودکان و نوجوانان مدیرکل کانون استان برنامه‌های بزرگداشت «هفته کتاب» را تشریح کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب و […]

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی:

برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب با شعار «دانایی، مانایی» ویژه کودکان و نوجوانان

برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب با شعار «دانایی، مانایی» ویژه کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون استان برنامه‌های بزرگداشت «هفته کتاب» را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی تاکید کرد: این برنامه‌ها با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان و تبیین نقش خانواده‌ها در تعمیق و گسترش نهضت کتابخوانی برگزار می‌گردد.

مدیرکل کانون آذربایجان شرقی، با اشاره به این موضوع که تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در طول سال برمبنای کتاب و کتابخوانی طراحی و اجرا می‌شود افزود: کتابخانه‌های کانون در سراسر استان امانت کتاب و اجرای فعالیت‌های کتاب محور را در اولویت اصلی برنامه‌های خود قرار می‌دهند. وی در عین حال تاکید کرد: امسال به دلیل شرایط کرونائی، برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب در فضای مجازی و از طریق سایت kpf.ir و نیز شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

بینش اجرای طرح ادبی «آینه کتاب» به منظور معرفی بهترین کتاب‌های خوانده شده توسط کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقه عکاسی ‌«لحظه خوب خواندن» و ثبت کتابخوانی کودکان و نوجوانان بر قاب دوربین، معرفی کتاب‌های کودک و نوجوان از طریق انیمیشن و کلیپ برای خانواده‌ها و اجرای مسابقه کتابخوانی با مشارکت دفاتر تسهیل‌گری استانداری را از جمله برنامه‌هائی عنوان کرد که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در بزرگداشت هفته کتاب اجرا خواهد کرد.

گفتنی است در حال حاضر بیش از ۴۰۰ هزار جلد کتاب تخصصی کودک و نوجوان در موضوعات مختلف علمی، دینی، رمان و قصه در ۳۲ کتابخانه ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به امانت داده می‌شود.