تاثیر کندی و قطعی اینترنت بر حوزه سلامت آنلاین دیجیتال
تاثیر کندی و قطعی اینترنت بر حوزه سلامت آنلاین دیجیتال

🔻تاثیر کندی و قطعی اینترنت بر حوزه سلامت آنلاین دیجیتال 🔹در حالی که قطعی اینترنت در هفته‌های اخیر ضررهای زیادی بر پیکره کسب‌وکارهایی اینترنتی وارد کرده است‌، اثر قطعی و کندی اینترنت بر بدنه کسب‌وکارهایی که به صورت دیجیتال سعی در ارائه خدمات آنلاین سلامت دارند نیز دیده می‌شود. 🔹اختلالات اینترنتی؛ مشاوره متنی که یکی از پرطرفدارترین […]

🔻تاثیر کندی و قطعی اینترنت بر حوزه سلامت آنلاین دیجیتال

🔹در حالی که قطعی اینترنت در هفته‌های اخیر ضررهای زیادی بر پیکره کسب‌وکارهایی اینترنتی وارد کرده است‌، اثر قطعی و کندی اینترنت بر بدنه کسب‌وکارهایی که به صورت دیجیتال سعی در ارائه خدمات آنلاین سلامت دارند نیز دیده می‌شود.

🔹اختلالات اینترنتی؛ مشاوره متنی که یکی از پرطرفدارترین نوع مشاوره‌های آنلاین پزشکی است را در صدر لیست نشانه رفته و مشاوره متنی پزشکی آنلاین با کاهشی ۳۴٫۹۶ درصدی  در صدر لیست خودنمایی می‌کند.

🔹از سوی دیگر با توجه به اینکه اغلب افراد جستجوی پزشک و تخصص مورد نیاز خود را در گوگل انجام میدهند، قطعی اینترنت بین‌الملل باعث شده مردم نتوانند به راحتی پزشک مورد نظر خود را پیدا کنند.

🔹در همین جهت کاربران یا باید آدرس سایت‌های نوبت دهی را بلد باشند یا از قبل نوبت گرفته باشند و یا از طریق پزشک به استفاده از سایت‌های داخلی ترغیب شده‌ باشند. این موضوع یکی از دلایل کاهش فرآیندهای اینترنتی است.