تامین ناوگان مراسم یوم الله ۲۲ بهمن
تامین ناوگان مراسم یوم الله ۲۲ بهمن

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تامین ناوگان مراسم یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد. به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ،  فرخ جلالی با اعلام این خبر، گفت: حماسه ۲۲ بهمن  روز مبارزه با استکبار جهانی و آمریکااست و برای ملت ایران هیچ وقت تمام نمی‌شود و شرکت واحد […]

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تامین ناوگان مراسم یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد.
به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ،  فرخ جلالی با اعلام این خبر، گفت: حماسه ۲۲ بهمن  روز مبارزه با استکبار جهانی و آمریکااست و برای ملت ایران هیچ وقت تمام نمی‌شود و شرکت واحد اتوبوسرانی در راستای اجرای باشکوه تجمع استکبار ستیزی و حضور حداکثری مردم شریف تبریز از نقاط مختلف شهر و شهرک‌های اقماری در راهپیمایی ۲۲بهمن، خدمات رسانی ویژه ای را به این مراسم مذکور ارائه می‌کند.
وی تصریح کرد: علاوه بر تامین اتوبوس‎های راهپیمایی، ناوگان اتوبوسرانی با تمام ظرفیت کار جابجایی مسافرین و راهپیمایان عزیز را در چهار پایانه اتوبوسرانی در خطوط شهری وحومه انجام خواهد داد.
وی خاطر نشان کرد: در کنار این خدمات، کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی، دوشادوش ملت قهرمان ایران اسلامی و مردم شهید پرور تبریز در راهپیمایی بزرگ  یوم الله  ۲۲ بهمن با شور گسترده حضور داشته  و بیعت مجدد خود با آرمان‎های امام راحل (ره) و شهدای  والامقام  انقلاب اسلامی  و رهبر معظم انقلاب  اعلام  خواهند کرد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه به عنوان مه‎مترین نهاد پشتیبانی لجستیکی حمل ونقل شهری در مراسمات ملی ومذهبی، تامین اتوبوس‌های همایش مذکور را از ساعت ۹ صبح تا اتمام مراسم به طور رایگان برعهده خواهد داشت.