تبریز معدن استعدادهای ورزشی است/ قهرمانی بسکتبال شهرداری نقطه عطفی برای آینده این رشته در آذربایجان است
تبریز معدن استعدادهای ورزشی است/ قهرمانی بسکتبال شهرداری نقطه عطفی برای آینده این رشته در آذربایجان است

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز این شهر را معدن استعدادهای ورزشی خواند و گفت: قهرمانی بسکتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر موجب شور و نشاط در بین مردم تبریز شد و امیدواریم در والیبال هم این افتخار را تکرار کنیم.  به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، علی‌رضا رحیمی  اظهار داشت: تیم […]

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز این شهر را معدن استعدادهای ورزشی خواند و گفت: قهرمانی بسکتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر موجب شور و نشاط در بین مردم تبریز شد و امیدواریم در والیبال هم این افتخار را تکرار کنیم.

 به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، علی‌رضا رحیمی  اظهار داشت: تیم بسکتبال شهرداری تبریز در بازی مقابل مهرام نشان داد که مستحق قهرمانی بوده و فعل خواستن را به خوبی صرف کردند و با درایتی که کادر‌فنی داشته و غیرتی که بازیکنان تیم نشان دادند به نخستین قهرمانی لیگ برتر بسکتبال کشور برای تبریز دست یافتیم.

وی گفت: قهرمانی تیم شهرداری تبریز برای نخستین بار در بسکتبال کشور نقطه عطفی برای آینده این رشته در آذربایجان است و ما قطعاً با راه‌اندازی آکادمی بسکتبال، تقویت تیم‌های پایه و حمایت از تیم خود، تبریز را در بسکتبال آسیا به عنوان یک قطب موفق معرفی خواهیم کرد.

رحیمی تصریح کرد: ‌تبریز ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت کشورهای اسلامی، دومین جام قهرمانی بعد از قهرمانی تیم مس سونگون در فوتسال، در رشته بسکتبال به این شهر رسید و امیدوارم این روال ادامه داشته باشد و ما بتوانیم موفقیت‌های بیشتری را کسب کنیم چرا که تبریز شایسته این موفقیت‌هاست.

وی یادآور شد: ما بعد از باخت دوم مقابل مهرام در تهران قهرمانی را کسب کردیم، زیرا هواداران تیم با وجود باخت یک ساعت در سالن ماندند و تیم را تشویق کردند و با این اقدام به بازیکنان تیم روحیه بسیاری دادند تا در ۲ بازی بعدی به پیروزی رسیده و قهرمان شوند و این قهرمانی را به هواداران فهیم تیم بسکتبال شهرداری تبریز تقدیم می‌کنیم.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز تصریح کرد: روزی که مدیریت این مجموعه را برعهده گرفتم قول دادم تیم‌های بسکتبال و والیبال را به بازی فینال برسانم که با همت تمام عوامل باشگاه، مربیان و بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری تبریز هم به فینال رسید و هم قهرمان شد و حالا به دنبال کسب این مهم برای والیبال شهرداری هستیم و امیدواریم این تیم با برتری برابر خاتم اردکان به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال کشور راه یابد.

وی قهرمانی تیم شیرجه شهرداری تبریز در مسابقات قهرمانی کشور را نیز بسیار ارزشمند عنوان کرده و افزود: ارزش این قهرمانی زمانی بیشتر می‌شود که بدانیم این تیم برای هفتمین بار در کشور و با یک تیم بومی به مقام قهرمانی دست یافته است.

رحیمی در ادامه خاطرنشان کرد: در موفقیت‌های اخیر باشگاه شهرداری تبریز همه عوامل سازمان سهیم بودند و من باید از حمایت‌های آقای شهین‌باهر شهردار محترم کلان‌شهر تبریز و هر ۱۳ عضو شورای اسلامی شهر تبریز که واقعاً با جان و دل و صادقانه برای تحقق این موفقیت بزرگ تلاش کردند، تقدیر و  تشکر کنم.