تبریک مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز به مناسبت روز جهانی کارگر
تبریک مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز به مناسبت روز جهانی کارگر

تبریک مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز به مناسبت روز جهانی کارگر مديرعامل شرکت ايران خودرو تبريز در پيامي به مناسبت روز جهاني کارگر، از تلاش‌هاي خالصانه و شبانه‌روزي همه کارگران زحمتکش اين مجموعه بزرگ صنعتي قدرداني کرد. به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از ايکو تبريز، در پيام مهندس اصغر خوش فهم آمده است: کارگران نيروي […]

تبریک مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز به مناسبت روز جهانی کارگر

b_200_200_16777215_0_0_images_manager14020211.jpg

مديرعامل شرکت ايران خودرو تبريز در پيامي به مناسبت روز جهاني کارگر، از تلاش‌هاي خالصانه و شبانه‌روزي همه کارگران زحمتکش اين مجموعه بزرگ صنعتي قدرداني کرد.

به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از ايکو تبريز، در پيام مهندس اصغر خوش فهم آمده است:


کارگران نيروي محرک و گرداننده چرخ عظيم صنعت کشورند که با مجاهدت در جبهه اقتصاد و توليد ، کشور را در مسير توليد به پيش ميرانند.

قطعاً با اطمينان به دستان توانمند و دانش نيروهاي داخلي و بومي اين سرزمين ميتوان هر بن بستي را از پيش رو برداشت که طي اين سالها کارگران شريف در حوزه هاي مختلف با ازخودگذشتگي و تلاش اين مورد را بارها به اثبات رسانده اند.

در سال مهار تورم و رشد توليد، بار ديگر  فرصت مغتنمي است تا از کارگران زحمتکش و پرتلاش خانواده بزرگ ايران خودرو تبريز که مخلصانه و مجاهدانه با همت والاي خود کمر همت بسته و چرخ صنعت و توليد را پيوسته به گردش در مي آورند و با کار و تلاش، در سرنوشت اين ملت هميشه قدردان و تحقق اهداف اقتصادي سهيم هستند، قدرداني نمود.

بدينوسيله ضمن تبريک روز جهاني کار و کارگر ، از سعي و کوشش بي وقفه و شبانه روزي شما پرسنل عزيز و گرانقدر، که با همت والاي خود در مسير سربلندي ايران عزيز و اهداف عاليه شرکت گام برمي دارند تقدير نموده و دست يکايک همکاران ارجمندم را به مهر مي فشارم و اميدوارم در پرتو همراهي و همدلي شما عزيزان هميشه در صحنه توليد، شاهد رشد و توسعه بيش از پيش شرکت ايران خودرو تبريز باشيم.

و من الله توفيق
اصغر خوش فهم
مديرعامل و نايب رئيس هيأت مديره