تبریک مدیر کل سلامت و اموراجتماعی شهرداری تبریز به مناسبت روز پزشک
تبریک مدیر کل سلامت و اموراجتماعی شهرداری تبریز به مناسبت روز پزشک

تبریک مدیر کل سلامت وامور اجتماعی شهرداری تبریز به مناسبت روز پزشک مدیر کل سلامت و اموراجتماعی طی پیامی فرا رسیدن روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک گفت. به گزارش امور ارتباطات اداره کل سلامت و اموراجتماعی شهرداری تبریز، دکتر محمد حسین حسن زاده، مدیرکل سلامت شهرداری تبریز همزمان با فرا رسیدن روز پزشک […]

تبریک مدیر کل سلامت وامور اجتماعی شهرداری تبریز به مناسبت روز پزشک

مدیر کل سلامت و اموراجتماعی طی پیامی فرا رسیدن روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک گفت.

به گزارش امور ارتباطات اداره کل سلامت و اموراجتماعی شهرداری تبریز، دکتر محمد حسین حسن زاده، مدیرکل سلامت شهرداری تبریز همزمان با فرا رسیدن روز پزشک پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:
یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور است تا تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نوید بخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.
امسال روز پزشک رنگ و بوی دیگری دارد و یادآور رشادت ها، ایثارگری ها، و از خود گذشتگی های پزشکان متعهد ومتخحص و دلسوزی است که در کارزار کرونا جامعه خدمت پوشیدند و رخت تندرستی را بر تن آسیب دیدگان و مبتلایان کرونا نمودند.
اینجانب روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک عرض نموده و از خدمات پزشکان در تسری سلامت در جامعه تقدیر و تشکر نموده و آن را تعبیر بی نظیر عشق و انسانیت می دانم بی گمان تداعی اقدامات همکاران جامعه پزشکی که در طریق مقابله و مبارزه با کرونا با ایثارگری و تخصص سلامت شهروند را با ایمان قلبی عجین نموده و خدمت به خلق را عبادت دانستند و به دیدار معبود شتافتند از درگاه احدیت علو درجات مسئلت نموده و متعهد میشویم  که یاد و خاطره و ایثار این قشر خدوم را گرامی داشته و نسل به نسل به آینده گان انتقال دهیم.