تجدید خاطره «آقا معلم» بعد از ۲۲ سال
تجدید خاطره «آقا معلم» بعد از ۲۲ سال

تجدید خاطره «آقا معلم» بعد از ۲۲ سال به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بعضی خاطرات بقدری شیرین هستند که حتی پس از گذشت سال ها در یادها می‌مانند. نخستین روز شروع به کار یکی از این خاطرات بیادماندنی بوده که در ذهن اکثرمان حک […]

تجدید خاطره «آقا معلم» بعد از ۲۲ سال

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بعضی خاطرات بقدری شیرین هستند که حتی پس از گذشت سال ها در یادها می‌مانند.

نخستین روز شروع به کار یکی از این خاطرات بیادماندنی بوده که در ذهن اکثرمان حک شده است. احمد محمودزاده که هم اینک معاون وزیر آموزش و پرورش می باشد نیز همچون بسیاری از ما همچنان خاطره اولین روز تدریس خود را در ذهن دارد.

قرار گرفتن در هفته بزرگداشت مقام معلم و حضور دوباره در آذربایجان شرقی برای شرکت در ویژه برنامه های این هفته بهانه ای شد تا او پس از ۲۲ سال در هنرستان فنی حرفه ای شهید ابریشمی اسکو حاضر شود.او که زمانی هنرآموز این هنرستان بود، امروز در قالب معاون وزیر پا به این مکان گذاشت.او بعد از سال ها دوباره وارد کارگاه آموزشی ماشین افزار شد و شروع به تدریس به هنرجویان رشته ساخت و تولید کرد.

محمودزاده خوشحال از تجدید خاطرات گذشته، لباس کارگاهی به تن کرد و با اشتیاق مشغول تدریس به هنرجویان هنرستان شهید ابریشمی شد.

او خطاب به دانش آموزان حاضر درباره دلیل حضورش در هنرستان گفت: «در مجموعه آموزش و پرورش معلم و دانش آموز رکن اساسی هستند، لذا باید بکوشیم تا معلم حضور ثمربخشی در کلاس داشته باشد.»

محمودزاده با تاکید بر اینکه تربیت باید داخل کلاس درس و توسط معلم انجام گیرد، افزود: «امروز اینجایم تا بگویم؛ تکریم معلم برای وزارت آموزش و پرورش و نظام جمهوری اسلامی ایران ارزشمند است و ما همگی قدردان زحمات معلمان هستیم.»

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه کشور با نیروی انسانی ممکن است که دارای مهارت بوده و عامل به علم آموخته شده باشد، گفت: « رشد و تسری رشته های فنی و حرفه ای یکی از سیاست های مهم در دولت سیزدهم است که با پیش بینی های صورت گرفته محقق می شود.»