تجربه‌های خوب دختران رهپویان یاس خسرو شاه الگویی برای کشور باشد
تجربه‌های خوب دختران رهپویان یاس خسرو شاه الگویی برای کشور باشد

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور مطرح کرد: تجربه‌های خوب دختران رهپویان یاس خسرو شاه الگویی برای کشور باشد معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در بازدید از کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس خسرو شاه گفت: تجربه‌های خوب دختران رهپویان یاس الگویی برای کشور باشد. به گزارش تایسیزنیوز،انسیه خزعلی در جریان سفر رئیس‌جمهور و هیئت […]

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور مطرح کرد:

تجربه‌های خوب دختران رهپویان یاس خسرو شاه الگویی برای کشور باشد

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در بازدید از کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس خسرو شاه گفت: تجربه‌های خوب دختران رهپویان یاس الگویی برای کشور باشد.

به گزارش تایسیزنیوز،انسیه خزعلی در جریان سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی؛ با حضور در خسروشاه از نزدیک در جریان فعالیت کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس قرار گرفته و با دختران این مرکز به گفت‌وگو پرداخت.

وی در جریان این بازدید از اقدامات ارزشمند کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس قدردانی کرد و گفت: تجربه‌های خوب دختران این مجموعه می‌تواند الگویی مناسب برای دیگر مجموعه‌های فعال در سطح کشور باشد، امروز نیازمند تکثیر چنین مراکز پویا و خوش‌فکر در حوزه بانوان و دختران جامعه هستیم.

خزعلی با بیان اینکه توانمندی و ظرفیت بالای بانوان و دختران دهه هشتادی کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس توانسته مخاطبان گسترده‌ای را در سطح منطقه جذب کند، گفت: ابتکارات جالب کانون در حوزه تولید نوشت‌افزار و کارگاه عروسک‌سازی جالب و نیازمند حمایت دیگر نهادهای فرهنگی است.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس به‌عنوان نخستین کانون دخترانه دهه هشتادی کشور هم‌زمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا ( ع) افتتاح شد.

در حاشیه این برنامه معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور به‌پای صحبت‌های مردم خسروشاه نشست و مردم مشکلات و مطالبات خود را مطرح نمودند.

در پایان طومار مردم خسروشاه که حاوی درخواست آنها در راستای تبدیل بخش خسروشاه به شهرستان بود تقدیم معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده شد تا به دست رئیس‌جمهور برسد.