تجلیل از نفرات برگزیده چهارمین جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی
تجلیل از نفرات برگزیده چهارمین جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی

با حضور مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز صورت گرفت:تجلیل از نفرات برگزیده چهارمین جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی با حضور مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از نفرات برگزیده چهارمین جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی تجلیل به عمل آمد. به گزارش امور ارتباطات سازمان، اکبر امجدی مدیر عامل […]

با حضور مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز صورت گرفت:تجلیل از نفرات برگزیده چهارمین جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی

با حضور مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از نفرات برگزیده چهارمین جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان، اکبر امجدی مدیر عامل این سازمان در مراسم تجلیل از هنرمندان برنده چهارمین جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره رویداد و اتفاق مهمی در تبریز بود خاطر نشان کرد: در مدت برگزاری این جشنواره هنرمندان بنام استان در کنار سایر میهمانان هنرمند از اقصی نقاط کشور در فضایی صمیمی در کنار هم با خلق آثار هنری ارزنده خود رقابتی سالم و ماندگار به نمایش گذاشتند.

وی حفظ آداب و رسوم و نیز معرفی آیین‌های سنتی آذربایجان به نسل جوان امروزی را از اهداف مهم و اصلی برگزاری چهارمین دوره جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی عنوان کرد که با استقبال پر‌شور و گرم خانواده‌ها به خصوص جوانان روبرو شد.

امجدی همچنین با اشاره به اجرای برنامه‌های دیگر هنری از جمله مجسمه سازی فاخر و فلزی در فواصل زمانی مختلف در کلانشهر تبریز، اجرای این طرحها را از سیاست های کاری و اولویت دار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز برشمرد و در این زمینه حمایت از هنرمندان استان در خلق آثار هنری فاخر در سطح شهر را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین بر تداوم برگزاری انواع کارگاه‌ها و جشنواره‌های هنری با حضور هنرمندان سراسر کشور تاکید کرد.گفتنی است در این مراسم از نفرات اول تا سوم برگزیده با رای هیئت داوران چهارمین جشنواره تخم‌مرغ‌های نوروزی بنامهای ( فاطمه داداش زاده ، نفر اول-معصومه علیزاده، نفردوم – آیلار اقبالی، نفر سوم) از سوی مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز تجلیل به عمل آمد.