تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در تبریز
تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در تبریز

به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ای تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در تبریز تعدادی از پیشکسوتان ورزش زورخانه ای در چهل و نهمین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ای مورد تجلیل قرار گرفتند. به گزارش تایسیز نیوز به […]

به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ای

تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در تبریز

تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در تبریز

تعدادی از پیشکسوتان ورزش زورخانه ای در چهل و نهمین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ای مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، در چهل و نهمین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان تعدادی از پیشکسوتان ورزش زورخانه ای مورد تجلیل اعضای کمیسیون قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی، رییس شورای اسلامی شهر تبریز در این مراسم ضمن تبریک روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای اظهار کرد: حضور پرویز هادی در شورای اسلامی شهر تبریز فرصتی مغتنم برای ورزش شهر تبریز است و این حضور باعث شده تیم ۱۳ نفره شورا و شخص شهردار تبریز بیش از پیش به امر ورزش بها دهند.

وی با بیان اینکه با اقداماتی مثل راه اندازی شرکت باشگاه ورزشی، روزهای خوش ورزش تبریز و نشاط عمومی و تندرستی به خوبی حس می شود، ادامه داد: امیدواریم با افتتاح خانه کشتی و ورزش های زورخانه ای نیز شاهد اتفاقات بسیار مثبت بیش از پیش در این رشته ورزشی باشیم.

پرویز هادی، رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز هم در این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه با همراهی اعضای شورای شهر و شهردار تبریز اقدامات در خور شانی در حوزه ورزشی صورت گرفته بطوریکه بودجه حوزه ورزش امسال بیشتر از سال پیش در نظر گرفته شده است.

گفتنی است با حضور رییس شورای اسلامی شهر تبریز، اعضای کمیسیون ورزش و جوانان، شهردار منطقه ۸، سرپرست شرکت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز و برخی از مدیران شهرداری تعدادی از پیشکسوتان ورزش زورخانه ای در کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ای مورد تجلیل قرار گرفتند.