تجلیل انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی
تجلیل انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی

تجلیل انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی رئیس و اعضای شورای سیاستگذاری انجمن روابط عمومی استان آذربایجان شرقی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی دیدار کردند. به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، در این دیدار ، رئیس و اعضای شورای سیاستگذاری […]

تجلیل انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی
تجلیل انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی
رئیس و اعضای شورای سیاستگذاری انجمن روابط عمومی استان آذربایجان شرقی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی دیدار کردند.
به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، در این دیدار ، رئیس و اعضای شورای سیاستگذاری انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی از اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی که به عنوان مدیر نمونه و برتر ارتباط گستر در سطح کشور انتخاب شده است با اهدای لوح تقدیری تجلیل کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: انجمن روابط عمومی های استان آذربایجان شرقی نقش مهمی در تبادل افکار و بیان موفقیت ها و بررسی نارسایی ها دارد.
وی با تشکر و قدردانی از تلاش های شبانه‌روزی همکاران روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی افزود: عشق و علاقه به مردم و حرفه روابط عمومی باعث شده است که این عزیزان همیشه پای کار بوده و بی وقفه در تلاش و کوشش باشند.
فتحی با اشاره به اینکه در ساختار سازمانی برای روابط عمومی ها جایگاه مناسبی در نظر نگرفته شده است ادامه داد: روابط عمومی ها جزء مشاغل سخت ، زیان آور ، مهم و حساس محسوب می شوند که باید جایگاهشان ارتقا یابد.
وی اظهار کرد: من معتقدم روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در سطح معاونین سازمان قرار داشته و یا یک رده بالاتر از معاونت هاست.
در حال حاضر روابط عمومی در تمامی فعالیت های سازمان دخیل است و در زمینه های مختلف از جمله تنظیم بازار، فرهنگسازی و بسترسازی موفق عمل می‌کند. مثلا روابط عمومی در حوزه تنظیم بازار مرغ و یا ترغیب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بسیار موثر است.
فعالیت های روابط عمومی باعث شده است که ما امسال در حوزه سرمایه گذاری در زمینه های مختلف از جمله گلخانه، صنایع تبدیلی، دام و طیور و گیاهان دارویی پیشرفت خوبی داشته باشیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه فعالان روابط عمومی صف شکن و سرداران تغییر رویه هستند گفت: روابط عمومی در تغییر افکار و نگرش ها و فرهنگسازی در جامعه روستایی و شهری و نقش مهمی ایفا می کند.
فتحی با اشاره به اینکه روابط عمومی آینه تمام نمای مدیر است افزود: روابط عمومی در موفقیت مدیر و همچنین بسترسازی لازم برای جامعه هدف نقش موثری دارد.