تخریب ۸۰ ویلای غیرمجاز در بستان‌آباد
تخریب ۸۰ ویلای غیرمجاز در بستان‌آباد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛ تخریب ۸۰ ویلای غیرمجاز در بستان‌آباد فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از تخریب ۸۰ ویلای غیرمجاز و آزادسازی بیش از ۴۰ هکتار از اراضی کشاورزی بستان‌آباد از چنگ زمین‌خواران خبر داد. به گزارش تایسیزنیوز، سردار حسین عبدی در این خصوص گفت: ماموران انتظامی بستان‌آباد در اجرای دستور قضائی ۸۰ ویلای غیر قانونی […]

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

تخریب ۸۰ ویلای غیرمجاز در بستان‌آباد

تخریب ۸۰ ویلای غیرمجاز در بستان‌آباد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از تخریب ۸۰ ویلای غیرمجاز و آزادسازی بیش از ۴۰ هکتار از اراضی کشاورزی بستان‌آباد از چنگ زمین‌خواران خبر داد.

به گزارش تایسیزنیوز، سردار حسین عبدی در این خصوص گفت: ماموران انتظامی بستان‌آباد در اجرای دستور قضائی ۸۰ ویلای غیر قانونی در زمین‌های کشاورزی که اقدام به تغییر کاربری غیر مجاز کرده بودند را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و حضور دادستان شهرستان، در عملیاتی ضربتی واحدهای ساختمانی و اراضی محصور با رعایت کلیه حقوق شهروندی و ضوابط تخریب شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بیش از ۴۰ هکتار از اراضی کشاورزی از چنگ زمین‌خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی این شهرستان قرار گرفت.

سردار عبدی با بيان اينکه واحدهای ساختمانی و سازه‌های ايجاد شده در اين زمين‌ها تخريب شدند، گفت: ارزش ريالی اين زمين‌ها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ بر ۷۰۰ ميليارد ريال برآورد شده است و با اجرای اين طرح ۱۵ هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی از چنگ سوداگران زمين خارج و در اختيار بخش توليد در بحث کشاورزی و زراعت شهرستان بستان‌آباد قرار گرفت.