تراکتورسازی با هوادارانش یک تیم کامل می شود
تراکتورسازی با هوادارانش یک تیم کامل می شود

تراکتورسازی با هوادارانش یک تیم کامل می شود تراكتورسازي با هوادارانش يك تيم كامل مي شود لذا شایسته است در انتخاب سرمربی هم نظر عمومی هواداران هم تامین شود تا آنها با جان دل بتوانند تیم خود را حمایت کنند. مطرح کردن اسامی نظیر نکونام دایی و…. آنها را دل سرد می کند. هواداران نه […]

تراکتورسازی با هوادارانش یک تیم کامل می شود

تراكتورسازي با هوادارانش يك تيم كامل مي شود لذا شایسته است در انتخاب سرمربی هم نظر عمومی هواداران هم تامین شود تا آنها با جان دل بتوانند تیم خود را حمایت کنند.
مطرح کردن اسامی نظیر نکونام دایی و…. آنها را دل سرد می کند.
هواداران نه مربی خارجی چند میلیارد دلاری می خواهند و نه مربی درجه چندم داخلی.
هواداران حداقل انتظارشان این است که لااقل مربیانی نظیر ساغلام و تونی که امتحان خود را در تراکتور سازی پس داده اند و در بین هواداران میلیونی هم محبوبیت دارند انتخاب شوند تا هوادار و تیم باهم هماهنگ شوند و از جان و دل برای موفقیت تیم تلاش کنند.
هواداران دوست ندارند از تیم های استقلال و پرسپولیس نفری برای هدایت تراکتورسازی انتخاب شود اگر این افرادخوب هستند چرا در تیم های خودشان از آنها به عنوان سرمربی استفاده نمی شود؟
چرا ما از گذشته خود پند نمی گیریم؟مگر به یاد نداریم چندین و چند بار تراکتور از این افراد لطمه خورده است
چرا با انتخاب های نابجا می خواهیم تیم را غرق در بحران کنیم ؟
مگر نیمکت تیم بزرگی مثل تراکتور سازی جایگاه مربیانی در این سطح است ؟
تراکتورسازی باید مربی داشته باشد که به تیم عظمت بیشتری ببخشد نه اینکه مربیانی بیاورند که شخصیت خود را از تیم بگیرند و با نام تراکتورسازی به نام و نان برسند .
امیدواریم مالک باشگاه با درو کردن دلال ها از اطراف باشگاه و با مشورت از اهالی فوتبال سرمربی انتخاب کند که مورد اقبال هواداران قرار گیرد و تیم را برای کسب قهرمانی کمک کند.
مگر نه این است که آقای زنوزی گفته اند امسال تیم را کهکشانی و برای قهرمانی خواهند بست؟
خودمان را گول نزنیم این تیم‌سرمربی در خورنامش می خواهد .
چنانکه تقوی هم گفته تراکتورسازی مذهب مردم آذربایجان است لطفا این تیم را بدست نا اهلان نسپارید.حداقل شخصی که لایق سرمربیگری در این تیم بزرگ است ساغلام و یا تونی است.لطفا با انتخاب آدم های کوچک‌تیم را کوچک نکنید.
✍حسن رزاق پور