تراکتوری ها در خواب برد پرسپولیس
تراکتوری ها در خواب برد پرسپولیس

تراکتوری ها در خواب برد پرسپولیس فرزاد ملازاده بازی تراکتور و مس رفسنجان  برای تراکتور می توانست سکویی بلند برای رسیدن به نزدیکی صدر جدول باشد. تراکتوری که سه امتیاز شیرین از بازی بزرگ مقابل پرسپولیس کسب کرده و نوار چندین ساله شکست مقابل پرسپولیس را پاره کرده بود. برد تراکتور مقابل پرسپولیس می توانست […]

تراکتوری ها در خواب برد پرسپولیس

فرزاد ملازاده

بازی تراکتور و مس رفسنجان  برای تراکتور می توانست سکویی بلند برای رسیدن به نزدیکی صدر جدول باشد.

تراکتوری که سه امتیاز شیرین از بازی بزرگ مقابل پرسپولیس کسب کرده و نوار چندین ساله شکست مقابل پرسپولیس را پاره کرده بود.

برد تراکتور مقابل پرسپولیس می توانست انعکاس خبری بهتر و بیشتری داشته باشد اما اتفاقات سیاسی روزهای اخیر این برد بزرگ را هم تحت الشعاع قرار داد تا به نوعی مزه مزه کردن این برد برای هواداران آنطور که باید می بود اتفاق نیفتاد و تراکتور در هفته بعد باز هم به عنوان مهمان اینبار به رفسنجان رفت تا مقابل یاران ربیعی صف آرایی کند که برای حتی یک تساوی با تراکتور هم راضی می شدند.

اما تراکتور از همان ابتدای بازی نشان داد که این تیم همان تیم دو سه هفته قبل نیست و سردرگمی و اشتباهات فراوان بازیکنان تیم هر بیننده ای را کلافه کرده بود.

به نظر می رسید بازیکنان تراکتور هنوز هم در خواب برد شیرین دردانه پایتخت پای به این بازی گذاشته اند و نشانی از تراکتور همیشگی در این بازی وجود ندارد.

اخراج حسینی از بازی هم باعث ده نفره شدن تراکتور گردید و این تیم بیشتر از آنکه تمرکزش برای جبران گل خورده باشد محو حواشی بازی گردید.

تراکتور در روزی که می توانست به راحتی سه امتیاز شیرین از رفسنجان کسب کند.و خیال خود و هوادارانش را راحت کند بازی را واگذار کرد و سه امتیاز مهم این بازی را از دست داد تا با چند پله سقوط در جدول در رتبه ۷ ام قرار بگیرد.

تراکتور این هفته با تیم نفت مسجد سلیمان بازی خواهد کرد تیمی که در شرایط بحرانی قرار دارد و مدیران این تیم بخاطر نتایج ضعیف هفته های قبل کادر فنی و بازیکنان این تیم را جریمه نقدی کرده اند باید به انتظار نشست و دید یاران بردیف بار دیگر همان تراکتور همیشگی خواهند شد یا نه ؟