تراکتور به دنبال جذب پاتوسی
تراکتور به دنبال جذب پاتوسی

تراکتور به دنبال جذب پاتوسی تراکتور به دنبال جذب پاتوسی هافبک فصل گذشته استقلال مورد نظر تراکتوری ها قرار گرفته است. تیم تراکتورسازی با جذب چهار بازیکن، فعالیت نقل و انتقالاتی خود را رسما آغاز کرد. در ادامه این فعالیت، تراکتوری ها به دنبال جذب ستاره فصل گدشته تیم استقلال تهران هستند. آیاندا پاتوسی ، […]

تراکتور به دنبال جذب پاتوسی

تراکتور به دنبال جذب پاتوسی هافبک فصل گذشته استقلال مورد نظر تراکتوری ها قرار گرفته است.
تیم تراکتورسازی با جذب چهار بازیکن، فعالیت نقل و انتقالاتی خود را رسما آغاز کرد. در ادامه این فعالیت، تراکتوری ها به دنبال جذب ستاره فصل گدشته تیم استقلال تهران هستند.

آیاندا پاتوسی ، هافبک افریقایی استقلال یکی از بازیکنانی است که تراکتوری ها به دنبال او هستند. هافبک ۲۶ ساله آفریقایی ۶ ماه فوق العاده را در پیراهن استقلال سپری کرد و در جریان ۱۷ بازی در تمامی رقابت‌ها، چهار گل و پنج پاس گل را در کارنامه ۶ ماهه خود ثبت کرد. استقلالی ها به دلیل مشکلات مالی قادر به تمدید قرارداد پاتوسی نبودند و این بازیکن هفته گذشته از جمع آبی ها جدا شد. اینک تراکتور برای جذب پاتوسی رقیبانی از کشورهای بلژیک، ترکیه، عربستان، قطر و امارات دارد.

با توجه به اینکه جدایی کنستانت و اروین از تراکتورسازی قطعی شده، این تیم مشکلی از بابت جذب پاتوسی به عنوان سهمیه خارجی ندارد.