تراکتور در کما
تراکتور در کما

استرس و اضطراب نقل و انتقالات در اردوی پرشورها نقل و انتقالات تابستانی در حالی از روز ۶ شهریور شروع و تا ۲۹ آبان ادامه خواهد داشت که پرطرفدارترین تیم تورک های جهان تاکنون تنها تکلیف سرمربی خود را مشخص کرده است و تاکنون هیچ بازیکنی را جذب نکرده است. آنچه در این میان موجب […]

استرس و اضطراب نقل و انتقالات در اردوی پرشورها

نقل و انتقالات تابستانی در حالی از روز ۶ شهریور شروع و تا ۲۹ آبان ادامه خواهد داشت که پرطرفدارترین تیم تورک های جهان تاکنون تنها تکلیف سرمربی خود را مشخص کرده است و تاکنون هیچ بازیکنی را جذب نکرده است.

آنچه در این میان موجب شده است استرس و اضطراب در اردوی پرشورها حاکم شود بازاری تقریبا خالی از بازیکن است که در کنار ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی هواداران تراکتور را نسبت به آینده نگران کرده است.

فراموش نکنیم تیمی که بسته خواهد شد فصل آتی در گام نخست دیدار سوپرجام با پیروزی تهران را در پیش دارد و پس از آن نیز باید در سه جام مختلف به میدان برود و این امر می طلبد که علاوه بر حفظ حداکثری نفرات موجود حداقل ۷ الی ۸ بازیکن جدید جذب و به جمع قرمزپوشان اضافه شوند.

زمان به حدکافی تلف شده است و اگر چنانچه بیش از این تداوم داشته باشد و تدبیری اندیشیده نشود تراکتور را به لبه پرتگاه نزدیک خواهد کرد.

از هفته هایی هم که در بیانیه های باشگاه به هواداران قول های زیادی داده شده بود گذشته است و در هفته پیش رو دیگر هیچ توجیهی قابل قبول نخواهد بود.