تشدید پایش شبانه روزی واحدهای تولیدی و صنفی تبریز در آستانه فصل سرما
تشدید پایش شبانه روزی واحدهای تولیدی و صنفی تبریز در آستانه فصل سرما

به گزارش تایسیز اذربایجان  “شهنام اشتری” با اعلام این خبر، افزود: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و آلودگی هوا، پایش واحدهای تولیدی کلان شهر تبریز به صورت شبانه روزی تشدید می شود. وی افزود: کارشناسان پایش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز و اداره پایش و نظارت اداره کل استان در این طرح […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  “شهنام اشتری” با اعلام این خبر، افزود: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و آلودگی هوا، پایش واحدهای تولیدی کلان شهر تبریز به صورت شبانه روزی تشدید می شود.
وی افزود: کارشناسان پایش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز و اداره پایش و نظارت اداره کل استان در این طرح از مناطق مختلف صنعتی و خدماتی تبریز به صورت متناوب بازرسی خواهند کرد.
اشتری ادامه داد: آتش زدن ضایعات و لاستیک های فرسوده در اطراف تبریز توسط واحدهای مختلف صنعتی و صنفی ممنوع بوده و با تخلفات بدون چشم پوشی و مطابق قانون برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه برخی واحدهای بازیافت با آتش زدن پلاستیک و لاستیک موجب آلودگی هوا می شوند، تاکید کرد: حفاظت محیط زیست به صورت قاطع با این تخلفات برخورد خواهد کرد.
رئیس اداره حفاظت محیط شهرستان تبریز گفت: در روزهای اخیر از چندین واحد صنعتی بازدید به عمل آمده است و تذکرات لازم به صاحبان واحدها داده شده است تا اقدامات اصلاحی برای کاهش بار آلودگی هوا انجام شود.
اشتری در پایان از شهرداری های شهرستان تبریز خواست در اجرای این طرح همکاری های لازم را با سازمان حفاظت محیط زیست داشته باشند.