تعاون اصلی پذیرفته شده است/ مسیر کسب و کارهای جدید را به سمت تعاون سوق دهید
تعاون اصلی پذیرفته شده است/ مسیر کسب و کارهای جدید را به سمت تعاون سوق دهید

به گزارش تایسیز اذربایجان ؛ مجید خدابخش در دیدار با تعاونگران استان با اشاره به ظرفیت های تعاون و همکاری در اقتصاد کشور افزود: در خصوص اهمیت تعاون هیچ شکی نیست و مطرح کردن موضوعاتی پیرامون مهم جلوه دادن بخش تعاون ضرورت ندارد چرا که این اصل یک اصل اساسی قانون است. وی پرداختن به […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ؛ مجید خدابخش در دیدار با تعاونگران استان با اشاره به ظرفیت های تعاون و همکاری در اقتصاد کشور افزود: در خصوص اهمیت تعاون هیچ شکی نیست و مطرح کردن موضوعاتی پیرامون مهم جلوه دادن بخش تعاون ضرورت ندارد چرا که این اصل یک اصل اساسی قانون است.

وی پرداختن به مشکلات شرکت های تعاونی را یکی از مهمترین وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خواند و گفت: در کنار حل مشکلات شرکت های تعاونی ضرورت دارد محاسن و مزیت های این بخش نسبت به سایر بخش ها نیز بازگو شود.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: با اطلاع رسانی دقیق روند تاسیس یک شرکت تعاونی زمینه جلب نظر کسب و کارهای جدید به بخش تعاون را فراهم نمایید.

وی ادامه داد: حمایت دولت و سایر نهادها از شرکت های تعاونی به مراتب راحت تر از سایر بخش هاست چرا که در این نوع شرکت ها ثروت توزیع می شود.

گزارش نصر می افزاید، در ادامه این نشست هر یک از حاضران به بیان دیدگاه های خود پرامون مزیت ها و مشکلات بخش تعاون پرداختند.