تفویض اختیارات در دانشگاه پیام نور به استان ها، روش صحیحی نیست
تفویض اختیارات در دانشگاه پیام نور به استان ها، روش صحیحی نیست

به گزارش تایسیز اذربایجان محمدحسین فرهنگی در خصوص متمرکز شدن مدیریت در دانشگاه پیام نور به هیات امناهای استانی گفت: وزارت علوم بعد از گذشت مدتی، به این نتیجه رسید که این روش، روش صحیحی نیست و واگذاری این دانشگاه به هیات امناهای استانی و تفویض اختیارات به مدیریت های استانی کار درستی نیست. مشکلات تفویض […]

به گزارش تایسیز اذربایجان محمدحسین فرهنگی در خصوص متمرکز شدن مدیریت در دانشگاه پیام نور به هیات امناهای استانی گفت: وزارت علوم بعد از گذشت مدتی، به این نتیجه رسید که این روش، روش صحیحی نیست و واگذاری این دانشگاه به هیات امناهای استانی و تفویض اختیارات به مدیریت های استانی کار درستی نیست.

مشکلات تفویض اختیارات به استان ها در مدت مدت بروز خواهد کرد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شاید این طرح در وهله اول درست و صحیح به نظر بیاید ولی بطور قطع عوارضی خواهد داشت که وزارت علوم باید دقت نظر داشته باشد که این عوارض در مدت زمان کم بروز نخواهد کرد بلکه در بلند مدت خود را نشان خواهد داد.

قول مساعد وزیر علوم در بررسی مجدد تصمیم تفویض اختیارات به استان ها

وی ادامه داد: در این خصوص در کمیسیون آموزش و تحقیقات از وزیر علوم و مسئولان این وزارت خانه درخواست شد که در اتخاذ این تصمیم، تحدید نظر صورت گیرد و آنها نیز قول مساعد دادند که تمامی جوانب بررسی و نتیجه را اعلام کنند.

مشکلات دانشجویان پیام نور با این تصمیم وزارت علوم تشدید خواهد شد

این نماینده مجلس در دوره دهم افزود: بسیاری از مشکلات و بروکراسی های اداری با این تصمیم وزارت علوم در دانشگاه پیام نور تشدید خواهد شد و سبب بوجود آمدن مشکلاتی برای دانشجویان این دانشگاه خواهد شد که لزوما باید فکری اتخاذ شود و از بروز مشکلات جلوگیری بعمل آید.

عدم پاسخ روشن وزیر علوم؛ مطرح شدن سوال در صحن علنی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: وزیر باید سریعا برای این تصمیمی که اتخاذ شده ، راه حل های اجرایی تهیه و تدوین کند و در جلسات بعدی ارائه کند که اگر پاسخ های روشنی در این خصوص ارائه نشود، سوال از وزیر در صحن مطرح خواهد شد.