تقدیر استاندار آذربایجان‌شرقی از حاج حسین افتخاری خیر تبریزی
تقدیر استاندار آذربایجان‌شرقی از حاج حسین افتخاری خیر تبریزی

تقدیر استاندار آذربایجان‌شرقی از حاج حسین افتخاری خیر تبریزی استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس؛ از خدمات ارزشمند و ماندگار حاج حسین افتخاری، خیر خوش‌نام و همیشه در صحنه آذربایجان و تبریز تقدیر بعمل آورد.به گزارش خبرنگار ما از تبریز، «محمدرضا پورمحمدی»، استاندار آذربایجان شرقی در جمع فعالان ستاد مقابله با کرونا و مسؤولان قرارگاه رزمایش کمک مؤمنانه استان؛ با اهدای لوح […]

تقدیر استاندار آذربایجان‌شرقی از حاج حسین افتخاری خیر تبریزی

استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس؛ از خدمات ارزشمند و ماندگار حاج حسین افتخاری، خیر خوش‌نام و همیشه در صحنه آذربایجان و تبریز تقدیر بعمل آورد.
به گزارش خبرنگار ما از تبریز، «محمدرضا پورمحمدی»، استاندار آذربایجان شرقی در جمع فعالان ستاد مقابله با کرونا و مسؤولان قرارگاه رزمایش کمک مؤمنانه استان؛ با اهدای لوح سپاس؛ از خدمات ارزشمند و ماندگار حاج حسین افتخاری، خیر خوش‌نام و همیشه در صحنه آذربایجان و تبریز تقدیر بعمل آورد.

این مراسم که در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، در نهایت به پاس فعالیت خیرخواهانه حاج حسین افتخاری با اهدای لوحی پایان یافت.

بنابر این گزارش، حاج حسین افتخاری طی ماه های اخیر با گسترش زمینه فعالیت در عرصه عام المنفعه، یاری‌‍رسان نهادهای مختلفی همچون بسیج، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و حتی هنرمندان شهر بوده است. همین اقدامات ارزشمند موجب شد تا مسؤولان نهادهای دولتی و غیردولتی با اهدای لوح های مختلف قدرشناس این خدمات ماندگار حاج حسین افتخاری شوند.

حاج حسین افتخاری در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران با تأکید بر این‌که به حول قوه الهی و با استعانت از حضرت ولیعصر(عج) بنده در مسیر خدمتگزاری به مستضعفان و نیازمندان جامعه به ویژه تبریز استوار هستم، خاطرنشان کرد: هر قدمی که بتوانم برای شهر خودم تبریز خواهم برداشت.

این خیر ایثارگر و رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان این‌که همراهی با نهادهای مردمی و دولتی فعال در زمینه محرومیت‌زدایی را وظیفه خود می دانم، گفت: تا جایی که توان دارم، در این مسیر خدمتگزار ملت خواهم بود و توجهی به این‌گونه شایعات ساختگی عده ای نخواهم داشت.

متن لوح سپاس اهدایی استاندر آذربایجان شرقی به حاج حسین افتخاری خیر محترم نامدار و خوشنام تبریز به شرح زیر است؛

«اکنون که رشحات امواج بیکران الهی شامل حالمان گردیده و مقدراتش بر این تعلق یافته که در جهت تعمیم و تعمیق باورهای دینی و در مسیر فرهنگ «کمک به هم‌نوع» و مردم خطه آذربایجان و تبریز گامی هر چند ناچیز برداریم، خداوند را شاکریم.
با عنایت به این‌که حضرتعالی توفیق مساعدت، مشارکت و همکاری صمیمانه در طرح رزمایش مومنانه مقابله با ویروس کرونا “فرموده مقام معظم رهبری” را داشته اید، بر خود لازم میدانیم بابت همه مساعی و تلاشهایتان که در این مسیر مصروف داشته اید، از حضرتعالی تقدیر و تشکر نموده، مراتب امتنان خویش را به محضر شما عرضه، برسم یادبود این لوح سپاس را تقدیم می نمائیم.
امیدواریم در همه عرصه های حیات همچنان موفق و موید باشید.»

پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی