تقی زاده: باید از زنوزی حمایت کرد
تقی زاده: باید از زنوزی حمایت کرد

پیشکسوت باشگاه تراکتور گفت : برخی از دوستان پیشکسوت به جای جبهه گیری و به چالش کشیدن مالک باشگاه از وی حمایت کنند‌ تا از تیمداری دلسرد نشود‌.

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز نیوز  و به نقل از وب سایت دی اسپورت؛ صابر تقی زاده پیشکسوت باشگاه تراکتور تبریز در خصوص حواشی اخیر این باشگاه در گفتگو اختصاصی با وب سایت دی اسپورت اظهار کرد : فکر می کنم چالشی که برخی پیشکسوتان برای باشگاه و شخص آقای زنوزی ایجاد کرده اند به ضرر فوتبال آذربایجان خواهد بود.

تقی زاده ادامه داد : همین چالش ها و حواشی هایی که برخی پیشکسوتان باشگاه ایجاد کرده اند سبب می شود شخصی مثل زنوزی که از حمایت هیچ ارگانی بهره نمی برد و از جیب شخصی خود خرج می کند نسبت به تیمداری و حمایت از تیم شهر خود دلسرد شود.

وی افزود : این افراد همان بازیکنانی هستند که در دهه ۷۰ فوتبال بازی می کردند و پس از اتمام دوران بازی کردنشان در فوتبال نبودند و الان می خواهند خودی نشان دهند و به قول معروف جلوی کسی که سال ها سابقه مدیریت در صنعت کشور دارد دستی ترمز بکشند!

پیشکسوت باشگاه تراکتور اضافه کرد : دوست دارم اشخاصی مثل آقای خطیبی و دوستان دیگری که پس از افشاگری آقای زنوزی به مصاحبه ها علیه افراد ، حمله به اشخاص گوناگون و واکنش در فضای مجازی دست بردند به جای این کارها از مالک باشگاه حمایت کنند و به مسائل حاشیه ای مخصوصا در فضای مجازی دامن نزنند.

تقی زاده در خصوص اینکه گفته می شود واسطه و دلال ها در نقل و انتقالات باشگاه تراکتور نقش اساسی ایفا می کنند گفت : باشگاه تراکتور، باشگاه خصوصی است و شخص آقای زنوزی تصمیم گیرنده اصلی این باشگاه است من فکر نمی کنم ایشان تصمیماتی بگیرند که به ضرر خودشان باشد یا پای افرادی را به باشگاه باز کند که جلوی پیشرفت باشگاه بزرگ تراکتور را بگیرند.

بازیکن سابق تراکتور ادامه داد : آن دسته از افرادی که در فضای مجازی مصاحبه کرده و مدعی می شوند که دلالان در نقل و انتقالات باشگاه تراکتور نقش اساسی دارند ابتدا آنالیز کنند که آیا شخص زنوزی از این افراد استفاده می کند و اگر می کند می خواهد با استفاده از آنها سودی ببرد یا ضرر کند و نفهمیده و ندانسته در فضای مجازی بر علیه کسی مصاحبه نکرده و جبهه نگیرند.

تقی زاده در خصوص افشاگری های زنوزی و نقش معاون سابق باشگاه استقلال در ماجرای حضور بازیکنان خارجی در باشگاه تراکتور گفت : مالک باشگاه تراکتور در بحث بازیکنان خارجی به ناحق متضرر شده بود و از سوی دیگر در رسانه ها و فضای مجازی ایشان را به چالش می کشیدند که وی نیز مجبور شد دست به افشاگری کند تا حقایق برای مردم و هواداران آشکار شود.

وی اضافه کرد : در راس مدیریت فوتبال آذربایجان زنوزی قرار داشته و فوتبال آذربایجان مدیون امثال زنوزی است که آدم صادقی می باشد و دوست دارد کارمندهایش و کسانی که برای وی کار می کند صادقانه کار کنند.

پیشکسوت باشگاه تراکتور در خصوص اینکه برخی باشگاه ها از فدراسیون درخواست کرده اند تا جذب بازیکنان خارجی را ممنوع کنند بیان داشت : به نظر من اگر باشگاه ها هم می خواهند بازیکنان خارجی جذب کنند باید بازیکن مورد نظر را مورد آنالیز قرار داده و با کارشناسی دقیق نسبت به جذب بازیکنان اقدام کنند.

وی در خصوص اینکه پرسپولیسی ها معتقدند در صورت تعطیلی لیگ باید این تیم را قهرمان اعلام کنند گفت : اعلام قهرمانی پرسپولیس در صورت تعطیلی لیگ عادلانه نیست چرا که سایر تیم های مدعی متضرر می شوند آنها نیز شانس قهرمانی دارند در پایین جدول نیز تیم هایی که در معرض سقوط هستند شانس بقا دارند که با این کار ظلم بزرگی نیز در حق این تیم ها می شود و در بحث سهمیه نمایندگان نیز تیم ها با یکدیگر و فدراسیون به اختلاف می خورند.