تلاش بر بهره برداری از دو پروژه در یک ماه آتی
تلاش بر بهره برداری از دو پروژه در یک ماه آتی

✅تلاش بر بهره برداری از دو پروژه در یک ماه آتی مدیرعامل سازمان عمران با اشاره به فعالیت عمرانی در پروژه پل همسان کابلی گفت: این پروژه در نگاه اول شبیه عرشه است ولی در واقع ۵ پیمانکار  در این پروژه مشغول فعالیت هستند که ۲ پیمانکار از طریق سازمان عمران و ۳ پیمانکار از […]

✅تلاش بر بهره برداری از دو پروژه در یک ماه آتی

مدیرعامل سازمان عمران با اشاره به فعالیت عمرانی در پروژه پل همسان کابلی گفت: این پروژه در نگاه اول شبیه عرشه است ولی در واقع ۵ پیمانکار  در این پروژه مشغول فعالیت هستند که ۲ پیمانکار از طریق سازمان عمران و ۳ پیمانکار از طریق کارفرما یعنی شهرداری منطقه ۲ تبریز در حال تکمیل رمپ و لوپ‌های موجود هستند.

او افزود: رمپ توانیر به چایکنار  توسط یکی از پیمانکاران سازمان عمران در حال تکمیل عرشه پل همسان کابلی اظهار داشت:تلاش می‌کنیم عرشه پل همسان را نیز در عرض ۲۵ روز تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

او یادآور شد: پروژه پل همسان پروژه مهمی است که علاوه بر اتصال شریان اصلی بلوار شهید باکری به بلوار استاد شهریار، از لحاظ پدافند غیرعامل نیز نکات مثبتی دارد و بار ترافیکی پل کابلی را نیز کاهش می‌دهد.

مدیرعامل سازمان عمران خیابان ۲۴ متری فرشته را دیگر پروژه‌ آماده بهره برداری تا پایان سال معرفی کرده و عنوان داشت: اصلاح خیابان ۲۴ متری فرشته
و اتصال به بزرگراه دوکمال پروژه دیگری است که تلاش داریم تا پایان سال به بهره برداری رسانده و تقدیم شهروندان عزیز کنیم.