تلاش نیروهای حوزه فضای سبز تبریز برای زیبایی و بهبود منظر شهر
تلاش نیروهای حوزه فضای سبز تبریز برای زیبایی و بهبود منظر شهر

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، خبر داد: تلاش نیروهای حوزه فضای سبز تبریز برای زیبایی و بهبود منظر شهری سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از تلاش نیروهای حوزه فضای سبز برای زیبایی و بهبود هر چه بیشتر منظر شهری خبر داد. به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از […]

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، خبر داد:

تلاش نیروهای حوزه فضای سبز تبریز برای زیبایی و بهبود منظر شهری

تلاش نیروهای حوزه فضای سبز تبریز برای زیبایی و بهبود منظر شهری

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از تلاش نیروهای حوزه فضای سبز برای زیبایی و بهبود هر چه بیشتر منظر شهری خبر داد.

به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از امور ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز، سیامک آسیایی سرپرست این سازمان با اعلام این خبر گفت: با آغاز مرحله دوم فعالیتهای حوزه فضای سبز تبریز، تمامی نیروهای این حوزه به طور شبانه روز در حال اجرای آیتم‌های ابلاغی و رسیدگی به وضعیت فضاهای سبز شهری هستند.

وی، اجرای عملیات هرس درختان و درختچه‌ها، حذف شاخه‌های خشک، دفع علف‌های هرز، ایجاد و ترمیم تشتک پای درختان، اجرای طرح‌های گلکاری ( کاشت گونه‌ای فصلی، درختچه و رز و … )، رفع نواقص آب‌نماها و رسیدگی به وضعیت پارک‌های سطح شهر را از جمله موارد اجرایی نیروهای حوزه فضای سبز در روزهای اخیر عنوان کرد و بر تداوم اجرای این عملیات تا رسیدن به وضعیت مطلوب‌تر تاکید کرد.