تمرکز بر زیباسازی محیط در ششمین مرحله طرح نگهداشت شهری
تمرکز بر زیباسازی محیط در ششمین مرحله طرح نگهداشت شهری

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز عنوان کرد:تمرکز بر زیباسازی محیط در ششمین مرحله طرح نگهداشت شهری معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از تمرکز بر زیباسازی محیط در ششمین مرحله طرح نگهداشت شهری خبر داد. به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از شهریار، جواد صدیقی با اعلام این مطلب گفت: ششمین […]

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز عنوان کرد:تمرکز بر زیباسازی محیط در ششمین مرحله طرح نگهداشت شهری

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از تمرکز بر زیباسازی محیط در ششمین مرحله طرح نگهداشت شهری خبر داد.

به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از شهریار، جواد صدیقی با اعلام این مطلب گفت: ششمین مرحله طرح نگهداشت شهری به مدت دو هفته از هشتم آبان تا بیستم مرداد اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ششمین مرحله از طرح نگهداشت شهری، لکه گیری و آسفالت معابر شهری و انجام موارد بهبود شهری، زنده گیری سگهای بلاصاحب، پاکسازی عناصر زائد شهری مانند اعلامیه ها، پوسترها و طناب ها و بنرهای تاریخ گذشته از جداره ها، نرده ها و تابلوها و در دستور کار نیروهای خدمات شهری قرار دارد.

صدیقی گفت: دیوارنویسی و نقاشی دیواری، اجرای پوشاننده در جداره های نازیبا ( بصورت ابتکاری) نصب تابلوهای معرفی بناها و آثار ارزشمند تاریخی و گردشگری شهری در فضاهای عمومی، ورودی و خروجی های شهر و عرشه پل های عابر پیاده و پل های مکانیزه و آسانسورهای عمومی و پایدارسازی عناصر عمودی کج شده از دیگر آیتم های اجرایی در مرحله ششم طرح است.

وی تصریح کرد: ساماندهی تابلوها، جمع آوری فواره های فرسوده پارک ها و جایگزینی آن با فواره های نو، رسیدگی به وضعیت آبخوری ها، شستشو و نظافت سرویس های بهداشتی، نهرها و جوی ها و معابر عمومی، ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، نرده ها، پل ها و مخازن پسماند نیز در برنامه نیروهای خدمات شهری مناطق قرار دارد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: شستشو و نظافت دیواره ها و جداره های زیرگذرها و روگذرها و پل های عابر پیاده، ساماندهی آلاچیق ها، سایه‌بانها، تهیه و نصب احجام و عناصر زیبا و طرح های نوآورانه و ابتکاری در جهت زیباسازی فضاهای عمومی و راه اندازی و تعمیر تلویزیون های شهری از دیگر موارد مهمی است که در مرحله ششم طرح نگهداشت شهری اجرا خواهد شد.