تمرین پرسپولیس تحت تاثیر غیبت عجیب بازیکن بدقول!
تمرین پرسپولیس تحت تاثیر غیبت عجیب بازیکن بدقول!

تمرین پرسپولیس تحت تاثیر غیبت عجیب بازیکن بدقول! تایسیز نیوز- تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، تحت تاثیر غیبت عجیب بازیکن جوان این تیم برگزار شد. به گزارش عصر چهارشنبه تایسیز نیوز، سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت ۱۳ زیر نظر کادر فنی آغاز کردند. بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حاضر شده و به انجام حرکات […]

تمرین پرسپولیس تحت تاثیر غیبت عجیب بازیکن بدقول!

تایسیز نیوز- تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، تحت تاثیر غیبت عجیب بازیکن جوان این تیم برگزار شد.

به گزارش عصر چهارشنبه تایسیز نیوز، سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت ۱۳ زیر نظر کادر فنی آغاز کردند. بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حاضر شده و به انجام حرکات کششی و نرمشی پرداختند و بعد از آن، کار با دستگاه‌های بدنسازی را در برنامه داشتند و سپس وارد زمین چمن شدند.

بازیکنان پرسپولیس در زمین چمن بخش‌های مختلف تمرین ۸۰ دقیقه‌ای امروز شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، پاسکاری تحت فشار، حمله به دروازه و فوتبال درون‌تیمی را پشت سرگذاشتند.

غایبان تمرین هم، ملی‌پوشان و گئورگی گولسیانی، بازیکن گرجستانی این تیم بودند. محمد عمری هم غایب بود که با تشخیص باشگاه، در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت.

نکته قابل توجه این است که عمری دیروز با حضور در باشگاه جلسه‌ای را با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس برگزار کرد و در نهایت اعلام کرد که قصد دارد دست کم تا پایان فصل به فعالیت خود در پرسپولیس ادامه دهد و در جلسه امروز نیز حضور پیدا خواهد کرد!