تمرین پنهانی تراختور و ماشین‌سازی در تبریز
تمرین پنهانی تراختور و ماشین‌سازی در تبریز

  تمرین پنهانی تراختور و ماشین‌سازی در تبریز تیم‌های فوتبال تراختور و ماشین‌سازی قبل از شروع مسابقات لیگ برتر در یک بازی دوستانه برابر هم قرار خواهند گرفت به گزارش تسنیم، در حالی که دو سه هفته به شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر باقی مانده است، شنیده می‌شود که تمرینات دو تیم تراختور و ماشین‌سازی به صورت […]

 

تمرین پنهانی تراختور و ماشین‌سازی در تبریز


تیم‌های فوتبال تراختور و ماشین‌سازی قبل از شروع مسابقات لیگ برتر در یک بازی دوستانه برابر هم قرار خواهند گرفت
به گزارش تسنیم، در حالی که دو سه هفته به شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر باقی مانده است، شنیده می‌شود که تمرینات دو تیم تراختور و ماشین‌سازی به صورت مرتب در تبریز برگزار می‌شود.
ظاهراً این دو باشگاه تمایل چندانی برای رسانه‌ای شدن این موضوع ندارند، ولی در چند روز اخیر این موضوع در محافل ورزشی عنوان شده که تراکتور و ماشین‌سازی تمرین می‌کنند، هر چند که دو باشگاه این موضوع را به صورت رسمی تأیید نکرده‌اند.
با این حال خبرنگار تسنیم با چند بازیکن تراختور و ماشین‌سازی در چند روز اخیر تماس گرفته است و آنها هم این موضوع را تأیید کرده‌اند که تمرینات به صورت گروهی انجام می‌شود.
هر چند این دو باشگاه قبلاً مخالفت خود را با برگزاری مجدد لیگ اعلام کردند، ولی به نظر می‌رسد تراختور و ماشین‌سازی با شروع مجدد بازی‌ها در لیگ برتر شرکت کنند. ظاهراً قرار است این دو تیم در چند روز آینده در یک بازی دوستانه به مصاف هم می‌روند