تندیس هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در دستان پتروشیمی تبریز
تندیس هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در دستان پتروشیمی تبریز

تندیس هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در دستان پتروشیمی تبریز در اين اجلاس تنديس طلايي و لوح تقدير به حضور دكتر مير اشرفي مديرعامل و نايب رئيس هيات مديره شركت پتروشيمي تبريز با رويكرد نقش مديران اقتصادي در مهار تورم و رشد توليد تقديم شد. پتروشیمی تبریز در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد […]

تندیس هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در دستان پتروشیمی تبریز

در اين اجلاس تنديس طلايي و لوح تقدير به حضور دكتر مير اشرفي مديرعامل و نايب رئيس هيات مديره شركت پتروشيمي تبريز با رويكرد نقش مديران اقتصادي در مهار تورم و رشد توليد تقديم شد.

پتروشیمی تبریز در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید هفتم خرداد ماه ۱۴۰۲ حضور یافت و موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر این اجلاس شد.

رضایتمندی مشتریان، افزایش کسب و کار و رونق اقتصادی را بهمراه خواهد داشت و پتروشیمی تبریز با تولید محصولات متنوع و با کیفیت به نیازهای بازار پلیمری پاسخ می گوید و بازار صادرات را افزایش می دهد.

متن لوح تقدیر*

جناب آقای دکتر سید نوراله میراشرفی مدیرعامل محترم و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی تبریز

در دنیای امروز مدیران خلاق و تلاشگر ره پویان راه سخت و پرپیچ و خم پیشرفت در جوامع در حال توسعه به شمار می آیند. با توجه به این مهم مسلم است که کشورهای در حال توسعه موفقیت خود را مرهون زحمات این مدیران کوشا و ساعی خود می باشند.

اینک با توجه به فعالیت های شایسته و ستودنی شما که هر روز گام های موثری در جهت بهبود فضای کسب و کار، ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و اعتلای میهن عزیزمان ایران اسلامی برداشته اید، برماست تا با تقدیری در خور توجه، در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، شمارا در این مسیر سخت و پر مشقت همراهی نمائیم.

موفقیت روزافزون حضرتعالی را در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم و امیدوارم که به فرموده مولای متقیان با کار نیک پاداش نیک درو نمائید.