تهیه و توزیع هزار بسته معیشتی توسط پایگاه خبری کاف نیوز
تهیه و توزیع هزار بسته معیشتی توسط پایگاه خبری کاف نیوز

تهیه و توزیع هزار بسته معیشتی توسط پایگاه خبری کاف نیوز اعضای هیئت تحریه پایگاه خبری کاف نیوز با همکاری بسیج رسانه استان با تهیه هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه مشارکت کردند. هیئت تحریریه پایگاه خبری کاف نیوز با همکاری خیرین و جمعی از هنرمندان در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در […]

تهیه و توزیع هزار بسته معیشتی توسط پایگاه خبری کاف نیوز

اعضای هیئت تحریه پایگاه خبری کاف نیوز با همکاری بسیج رسانه استان با تهیه هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه مشارکت کردند.

هیئت تحریریه پایگاه خبری کاف نیوز با همکاری خیرین و جمعی از هنرمندان در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر ناشی از بیماری کرونا هزار بسته معیشتی تهیه کرده و در بین نیازمندان توزیع می کنند.

حجه الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با حضور در جمع اعضای هیئت تحریریه پایگاه خبری کاف نیوز و بازدید ازبسته های معیشتی تهیه شده،  بر لزوم و تداوم اقدامات خیرخواهانه در جامعه تاکید کرد.
وی با قدردانی از تلاش و زحمت فعالان عرصه رسانه که با کمک و حمایت بسیج رسانه به این کار ارزنده اقدام کرده اند ادامه داد:مبارزه با فقر محوری ترین موضوع در جهت رسیدن به عدالت و عدالت خواهی در جامعه است.

امام جمعه تبریز، مصرف گرایی، تجمل گرایی و اشرافی گری را از عرصه های فقر ذکر کرد و ادامه داد: برای از بین بردن فقر وظایفی بر عهده مومنان گذاشته شده است که یکی از آنها از بین بردن مصرف گرایی است و برای رسیدن به این هدف باید به انسان های نیازمند کمک شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه داشتن نیت خالصانه و پرهیز از منت نهادن را مهم ترین ویژگی اقدامات کمک های مومنانه اعلام کرد و افزود: مومنان باید کمک به فقرا و محرومان را وظیفه خود بدانند و در انجام کمک های مومنانه از هر گونه منت نهادن پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر جامعه ای در جهت کمک کردن به افراد فقیر قدم بردارد به سوی عدالت و عدالت خواهی در جامعه حرکت کرده است مخصوصا در جریان همه گیری ویروس کرنا برخی افراد و اقشار جامعه نیازمند و فقیر نبودند بلکه در اثر شرایط جامعه چنین اوضاعی برایشان پیش آمده است بنابراین به هیچ وجه نباید منتی به افراد گذاشت.کمک های مومنانه باید خیلی محترمانه و با حفظ شخصیت و کرامت انسانی  صورت گیرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به مجاهدت اهالی رسانه در انعکاس زحمات مدافعان سلامت و رزمایش کمک های مومنانه تصریح کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری یکی از وظایف اهالی رسانه در دوران کرونا به تصویر کشیدن مجاهدت های کادر بهداشت و درمان و مشارکت مردم در رزمایش کمک های مومنانه است چرا که نباید این فعالیت ها به فراموشی سپرده شوند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه مسئولان نیز در رفع مشکلات مردم بکوشند خاطرنشان کرد:مسئولان باید به داشتن چنین مردمانی شبانه روز شاکر خداوند باشند. مردم با وجود تمام مشکلات همیشه در  همه صحنه ها حضور دارند و وظیفه مسئولان و دولت مردان است که در جهت رفع مشکلات اقتصادی بکوشند.

آل هاشم  ادامه داد: در نبود نظارت دستگاه های متولی متاسفانه هر روز گرانی ها و مشکلات اقتصادی بیشتر و بیشتر می شود.

داود هوشیار مدیر مسئول پایگاه خبری کاف نیوز هم در این مراسم با ارائه گزارشی از مشار‌کت اعضای هیئت تحریریه پایگاه خبری کاف نیوز، تعدادی از خیرین و هنرمندان تبریز گفت: فعالان رسانه علاوه بر به تصویر کشیدن مجاهدت های کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت و مشارکت عموم شهروندان در رزمایش کمک های مومنانه تصمیم گرفتند خودشان نیز در این زمینه گام بردارند.

وی افزود: در این راستا هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰۵میلیون تومان  تهیه شده است.

هوشیار با اشاره به حمایت های همه جانبه امام جمعه تبریز از اهالی رسانه خاطرنشان کرد: حمایت های نماینده ولی فقیه در استان از اصحاب رسانه همواره ستودنی بوده و باعث دلگرمی است و امیدواریم کمک های مومنانه اصحاب رسانه هر دو ماه یکبار تکرار شود.