‍ توزیع بيش از هزار تن کالای اساسی در آذربايجان شرقي در آستانه ايام اربعین و ماه صفر
‍ توزیع بيش از هزار تن کالای اساسی در آذربايجان شرقي در آستانه ايام اربعین و ماه صفر

‍ 💢توزیع بيش از هزار تن کالای اساسی در آذربايجان شرقي در آستانه ايام اربعین و ماه صفر اکبر فتحي؛رئيس سازمان جهادکشاورزي استان:اين اقلام از محل ذخاير راهبردي کالاهاي اساسي به منظور تهيه و توزيع نذورات با قيمت‌هاي مصوب در اختيار هيئت‌هاي مذهبي، تکايا و دسته‌هاي سوگوار و موکب های حسینی قرار مي‌گيرد. ▫️اداره کل […]

‍ 💢توزیع بيش از هزار تن کالای اساسی در آذربايجان شرقي در آستانه ايام اربعین و ماه صفر

اکبر فتحي؛رئيس سازمان جهادکشاورزي استان:اين اقلام از محل ذخاير راهبردي کالاهاي اساسي به منظور تهيه و توزيع نذورات با قيمت‌هاي مصوب در اختيار هيئت‌هاي مذهبي، تکايا و دسته‌هاي سوگوار و موکب های حسینی قرار مي‌گيرد.

▫️اداره کل غله و خدمات بازرگاني استان مقدار تعيين شده از اين کالا را به نمايندگاني که از سوي مديريت جهاد کشاورزي و تبليغات اسلامي شهرستان معرفي مي‌شوند، تحويل خواهند داد. 

▫️در طرح عرضه کالاهاي اساسي در ماه صفر ۵۲۷ تن شکر و ۴۶۷ تن برنج تایلندی در استان توزیع می شود که قيمت هر کيلوگرم برنج تايلندي ۱۱ هزار تومان و شکر ۱۸ هزار تومان تعيين شده است. 

▫️اين کالاها از محل انبارها ي اداره کل غله و خدمات بازرگاني استان‌ تأمين شده و برنج‌هاي اختصاص يافته در کيسه‌هاي ۱۰ کيلويي و ۴۰ کيلويي و شکرهاي تخصيص داده شده در کيسه‌هاي ۵۰ کيلويي بسته‌بندي شده‌ و با قيمت‌هاي مصوب توزيع خواهند شد. 

▫️۴۳ تن گوشت منجمد از طريق شرکت پشتيباني امور دام استان با قيمت‌هاي مصوب در اختيار هيئت‌هاي مذهبي، تکايا و دسته‌هاي سوگوار قرار مي‌گيرد.

▫️سومین مرحله توزیع اقلام اساسی که براي ایام اربعین و آخر صفر در نظر گرفته شده که توزیع آن آغاز شده است و در طول ايام اربعین حسینی تا پايان ماه صفر ادامه خواهد داشت.