توزیع نفت گاز با استاندارد یورو۵ دراستانهای شمالغرب کشور
توزیع نفت گاز با استاندارد یورو۵ دراستانهای شمالغرب کشور

به گزارش تایسیز اذربایجان  ابوالفضل روح اللهی مدیر منطقه با اشاره به توزیع فرآورده نفت گاز یورو۵ در جایگاههای استانهای شمالغرب کشورگفت: این فرآورده از مهرماه ۱۳۹۷ روزانه حدود یک میلیون و هفتصد هزار لیتر و از آبان ماه سالجاری بیش ازسه میلیون لیتر در شرکت پالایش نفت تبریزتولید ودر گستره عملیاتی شمالغرب کشورتوزیع می گردد. […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  ابوالفضل روح اللهی مدیر منطقه با اشاره به توزیع فرآورده نفت گاز یورو۵ در جایگاههای استانهای شمالغرب کشورگفت: این فرآورده از مهرماه ۱۳۹۷ روزانه حدود یک میلیون و هفتصد هزار لیتر و از آبان ماه سالجاری بیش ازسه میلیون لیتر در شرکت پالایش نفت تبریزتولید ودر گستره عملیاتی شمالغرب کشورتوزیع می گردد. وی درادامه افزود: نفت گاز یورو۵ با هدف کاهش آلایندگی زیست محیطی، علاوه برجایگاههای عرضه مواد نفتی استان آذربایجان شرقی در جایگاههای مستقر در محورهای مواصلاتی استانهای اردبیل، زنجان، آذربایجان غربی، گیلان و کردستان نیزعرضه می گردد.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش توزیع نفت گاز یورو۵ از آبان ماه سالجاری به میزان سه میلیون لیتر در روز، یاد آورشد در راستای عمل به تعهدات وزارت نفت در کاهش آلایندگی سوخت های فسیلی، این مهم گام ارزشمند دیگری در جهت بهبود وضعیت زیست محیطی استانهای شمالغرب کشوربه ویژه کلانشهر تبریز می باشد.

ابوالفضل روح اللهی همچنین از کاهش ۹۷ درصدی مصرف نفتکوره در شش ماهه اول سال۹۷ دراستان خبر داد و گفت: با توجه به توقف استفاده از نفتکوره در نیروگاههای استان و بهره مندی از گاز طبیعی در این واحد ها و سایر مصرف کنندگان عمده، شاهد کاهش چشمگیرآلایندگی زیست محیطی در استان می باشیم.