توشاک بر اساس تفاهم از تراکتورسازی رفت
توشاک بر اساس تفاهم از تراکتورسازی رفت

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از ایرنا، علیرضا اسدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تفاهم با توشاک به صورت کلامی انجام شد، افزود: دو طرف ترجیح دادند رابطه کاری قطع شود. وی در مورد انتخاب سرمربی آینده این تیم اظهار داشت: تا زمانی که تیم نتیجه خوبی بگیرد […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از ایرنا، علیرضا اسدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تفاهم با توشاک به صورت کلامی انجام شد، افزود: دو طرف ترجیح دادند رابطه کاری قطع شود.

وی در مورد انتخاب سرمربی آینده این تیم اظهار داشت: تا زمانی که تیم نتیجه خوبی بگیرد تغییر درست و منطقی نیست ولی برای رسیدن تیم به قهرمانی با هر کسی که بتواند به این روند کمک کند وارد مذاکره می شویم.

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز یادآوری کرد: از شاخص های مهم انتخاب سرمربی خارجی و داخلی شناخت از تیم، پرشورها، فرهنگ ایرانی به ویژه آذربایجان شرقی، هیات مدیره و مالک تیم است.

اسدی ادامه داد: هم اکنون سه کاپیتان اخلاق مدار، مسوولیت پذیر و حرفه ای تیم ملی در تراکتورسازی بازی می کنند که اگر به نقطه آمادگی برسند برای رسیدن تیم به قهرمانی کمک خواهند کرد.

وی گفت: برد ممتد با ساختار هماهنگ از اولویت های باشگاه تراکتورسازی است و برای رسیدن به آن باید ساختار هارمونی ایجاد شود و هم اکنون روند بازی تیم خوب پیش می رود.

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: تلاش شده تا تیم تراکتورسازی سازماندهی شود و این تیم در حد توقعات و لیاقت مردم آذربایجان در بازی ها ظاهر شود.
اسدی با بیان اینکه ساختار سازمانی باشگاه تراکتورسازی هیات مدیره و مدیرعامل دارد و مالک باشگاه هم حقوق خاص خود را دارد، افزود: تمام کسانی که در چارت سازمانی باشگاه حضور دارند وظایف خاص خود را داشته و تلاش می‌کنند تا به تراکتورسازی خدمت کنند.

وی با اشاره به نتایج هفته های اخیر تیم تراکتورسازی گفت: این نتایج راضی کننده نیست و حذف از جام حذفی در حد لیاقت این تیم نبود ولی فوتبال شرایط خاصی دارد و برای رسیدن به نتیجه باید صبور بود.

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه فضای مجازی باید مدیریت شود، یادآوری کرد: هواداران مهم ترین ارکان باشگاه هستند و در حوزه مدیریت تلاش می شود نگرانی ها را از تیم بگیریم و به هیچ وجه به دنبال بی حرمتی به مخاطبان نیستیم.

اسدی ادامه داد: تعدادی از بازیکنان که از قبل خریداری شده بودند و مسایل مالی آن ها در مراحل انضباطی در داخل و خارج کشور برای تیم تهدید آمیز بود را از سر به در کردیم.

وی گفت: در مورد کانون هواداران باید نگاه ها تغییر یابد و در این خصوص به نقطه مشترک رسید تا به منافع باشگاه کمک کنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی یادآوری کرد: هر جایی اختلاف وجود داشته باشد و ما نتوانیم با فهم مشترک و صحبت کردن منیت‌ها و اختلافات را کنار بگذاریم باشگاه دچار مشکل خواهد شد.

اسدی با اشاره به ساختار اقتصادی باشگاه افزود: باشگاه از بلیت‌ فروشی هیچ هزینه ای برای خود نمی گیرد بلکه درآمد آن به سازمان هایی مانند هیات فوتبال، سازمان لیگ و سایر دستگاه های خدمات رسان در عرصه ورزش اختصاص می یابد.

وی گفت: باید منابع مالی باشگاه براساس اولویت هزینه شود و بیشترین سرمایه گذاری باشگاه در بخش آکادمی و تیم های امید و پایه ها است.

تراکتورسازی با ۱۰ امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد و جمعه ششم مهر از ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تیم استقلال خوزستان خواهد رفت.