به گزارش تایسیز اذربایجان ، رضا رحماني در جريان بازديد از شركت هپكو در جمع خبرنگاران گفت: با برنامه ای که دولت برای هپکو دارد نه تنها وضع موجود در این شرکت حفظ می شود بلکه قابل ارتقا نیز خواهد بود. وی با بیان اینکه استان مركزي يكي از قطب هاي صنعتي كشور است گفت: […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ، رضا رحماني در جريان بازديد از شركت هپكو در جمع خبرنگاران گفت: با برنامه ای که دولت برای هپکو دارد نه تنها وضع موجود در این شرکت حفظ می شود بلکه قابل ارتقا نیز خواهد بود.
وی با بیان اینکه استان مركزي يكي از قطب هاي صنعتي كشور است گفت: حتما برنامه های مختلفي براي فعالسازي ظرفيت توليد استان و کشور در دستور كار است.
وزیر صنعت با بیان اینکه برنامه دولت و وزارت صنعت حفظ و تامين خطوط توليدي است، گفت: فعال شدن همه واحدهاي توليدي كشور در اولویت است و همه استانداران و دولت پيگير این مهم هستند .

رحمانی حفظ خطوط توليدي را به معني حفظ اشتغال دانست و اظهار کرد: امروز يكي از برنامه هاي اولويت دار دولت تكميل پروژه هاي نيمه تمام خاصه پروژه هاي داراي بيش از ٦٠ درصد توليد است و نوسازي صنايع در اولويت قرار دارد. ظرفيت هاي مالي و حمايت مالي خوبي در اين راستا در نظر گرفته شده است و هرگونه حمايت را اعمال خواهيم كرد .

وی افزود: براساس برنامه فعالسازي معادن كوچك كشور در دستور كار است و می توان تامين ماشين آلات مورد نیاز در این زمینه را از طريق هپكو انجام داد. بخشي از توليدات و سفارشات شركت هپکو نیز مربوط به شركت راهداري كشور است. با برنامه ای که دولت برای هپکو دارد نه تنها وضع موجود حفظ مي شود بلکه قابل ارتقا نیز خواهد بود .