تیم تکذیب اخبار مثبت کرونایی در وزارت بهداشت و درمان
تیم تکذیب اخبار مثبت کرونایی در وزارت بهداشت و درمان

تیم تکذیب اخبار مثبت کرونایی در وزارت بهداشت و درمان! مهدی حافظ زاده وقتی خبری خوش از کشف واکسن کرونا در گوشه ای از جهان منتشر می شود و مردم خوشحال ، بلافاصله یک نفر از وزارت بهداشت و درمان پیدا می شود و آنچنان یاس و ناامیدی تزریق می کند که شک می کنیم […]

تیم تکذیب اخبار مثبت کرونایی در وزارت بهداشت و درمان!

مهدی حافظ زاده

وقتی خبری خوش از کشف واکسن کرونا در گوشه ای از جهان منتشر می شود و مردم خوشحال ، بلافاصله یک نفر از وزارت بهداشت و درمان پیدا می شود و آنچنان یاس و ناامیدی تزریق می کند که شک می کنیم نکند وزارت بهداشت و درمان از کشف دارویی برای درمان این بیماری ناراحت است و ما خبر نداریم.
به عنوان مثال وقتی رئیس جمهور می گوید ۲۵ میلیون ایرانی کرونایی شده اند بلافاصله یکی پیدایش می شود و ضمن رد این خبر به جامعه فاز منفی می دهد.
وقتی مسئولی دیگر از همین وزارت خانه می گوید تا پاییز امسال ۳میلیارد واکسن در جهان توزیع خواهد شد و بالطبع ملت کرونازده هم مسرور و خوشحال می شوند مسئولی دیگر می گوید تا یک سال آینده خبری از واکسن نیست و فعلا به ماسک زدن اکتفا کنید.
از وزیر بهداشت و درمان انتظار است در وزارت خانه متبوعش مدیریت واحد اطلاعات و اخبار کرونایی تشکیل و اخبار یکدست و هماهنگ از درمان کرونا منتشر شود تا این قدر مردم در اخبار کرونایی گیج و آشفته نشوند.
بااین میزان از علاقمندی برخی مدیران به تولید یاس و ناامیدی می ترسیم واکسن کشف شود و در کل دنیا توزیع هم بشود ولی برخی از همین قماش مدیران بازهم بگویند تا دوسال دیگر از واکسن خبری نیست و ملت باید همچنان ماسک بزنند و از همدیگر ۲متر فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.