ثبت نام ۴۰۰۰ خادم افتخاری حرم رضوی در آذربایجان شرقی
ثبت نام ۴۰۰۰ خادم افتخاری حرم رضوی در آذربایجان شرقی

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از مهر، محمدیوسف شاکری ابراز داشت: ۴ هزار نفر در استان آذربایجان شرقی برای خدمت افتخاری در حرم رضوی در استان آذربایجان شرقی ثبت نام کرده اند. وی افزود: روش کار در این ستادها خداجویی و بر وحدت وهمدلی بنا شده است و کسانی که در این کارمعنوی وارد […]

به گزارش تایسیز اذربایجان

به نقل از مهر، محمدیوسف شاکری ابراز داشت: ۴ هزار نفر در استان آذربایجان شرقی برای خدمت افتخاری در حرم رضوی در استان آذربایجان شرقی ثبت نام کرده اند.

وی افزود: روش کار در این ستادها خداجویی و بر وحدت وهمدلی بنا شده است و کسانی که در این کارمعنوی وارد شده اند همه آنها دلشان با خدا و اهل بیت(ع) است.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی اعزام نیازمندان به سفر مشهد مقدس، ترویج موقوفه ها،اطعام و اشتغال زایی را از امور مهم دفاتر آستان قدس رضوی در شهرستان ها برشمرد و ادامه داد: تاکنون ۲۰ دفتر نمایندگی در شهرستان های استان در زمینه های خادمیاران زیارت (زیارت اولی ها و زائران محروم) خادمیاران وقف و نذر، خادمیاران فرهنگی و آموزشی، خادمیاران اطعام و حمایت مالی ازمحرومین، خادمیاران ستادی، خادمیاران بهداشت و درمان، خادمیاران اردوهای جهادی و فنی مهندسی، خادمیاران کارآفرینی و اشتغال آغاز به کار کرده اند.

شاکری عنوان کرد: کسانی که علاقه مند به عضویت در این طرح ها هستند می توانند با مراجعه به دفاتر آستان قدس با ثبت نام و کسب مهارت های لازم جهت ادامه کار همکاری کنند.