جابه‌جایی ۴۵۰ میلیون تن بار با بارنامه در کشور
جابه‌جایی ۴۵۰ میلیون تن بار با بارنامه در کشور

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از فارس، داریوش امانی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: نزدیک به دو سال است که راهداری با سازمان پایانه‌ها ادغام شده به طوریکه قبلاً ۲۵۰ نفر پرسنل داشتیم که با ادغام به چهار برابر رسید. وی افزود: در این دو […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از فارس، داریوش امانی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: نزدیک به دو سال است که راهداری با سازمان پایانه‌ها ادغام شده به طوریکه قبلاً ۲۵۰ نفر پرسنل داشتیم که با ادغام به چهار برابر رسید.

وی افزود: در این دو سال همه می‌دانند چه مجموعه‌ای تحویل گرفته شد و چه کارها انجام گرفت در حالی که  بدهی ۹/۵ میلیارد تومان حقوق به پرسنل وجود داشت.

معاون حمل و نقل سازمان حمل و نقل و راهداری کشور با بیان اینکه ما یک سازمان ۲۰ هزار نفری هستیم، گفت: در اربعین امسال نزدیک به ۵۰ هزار سرویس با جابه‌جایی بیش از ۱٫۵ میلیون نفر زائر انجام داده شد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۵۰ میلیون تن جابه‌جایی بار با بارنامه انجام می‌گیرد که در بخش مستقر ۱۶۷ میلیون مسافر وجود دارد.

امانی اضافه کرد: سال گذشته ۱۶۷ میلیون مسافر با بلیط توسط ۵۰ هزار اتوبوس جا‌به‌جا شدند که با احتساب مسافران بین راهی این تعداد به ۲۵۰ میلیون نفر می‌رسد.

وی ابراز کرد: خوشبختانه کمترین زحمت برای بودجه را داریم به طوریکه بیش از ۹۹ درصد سرمایه‌گذاری خصوصی است.

امانی با اشاره به اینکه هر جا نظام جمهوری اسلامی ایران راهدارها و زیرمجموعه آن را دعوت کرده بلافاصله لبیک گفته شده است، گفت: تمام تلاش ما در راستای حل مشکلات می‌شود.

وی بیان کرد: قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان با کمک دوستان صنف آذربایجان‌شرقی  به مبلغ ۱۵۳ میلیاردی برای رانندگان و همسران‌شان بسته شده در حالی که ریالی به بارنامه افزوده نمی‌شود و البته تا پایان سال خانواده رانندگان نیز اضافه خواهد شد.

امانی خاطرنشان کرد: مدیرکل جدید از جاده‌های پایین اداره شروع کرده و حالا به این سمت رسیده و کاملاً با درد جامعه آشنا است.

در این مراسم از خدمات منوچهر سلمان‌زاده مدیرکل پیشین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی تجلیل و اروجعلی علیزاده به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.