جانشین نهایی ایمان سلیمی مشخص شد
جانشین نهایی ایمان سلیمی مشخص شد

جانشین نهایی ایمان سلیمی مشخص شد کاپیتان گل گهر در آستانه تراکتوری شدن قرار دارد. به گزارش عصرتبریز، علیرضا ابراهیمی، کاپیتان تیم گل گهر سیرجان در لیگ نوزدهم یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی تراکتور برای لیگ بیستم به شمار می‌رود. این بازیکن که عملکرد خوبی در خط دفاعی گل گهر داشت، به عنوان جانشین […]

جانشین نهایی ایمان سلیمی مشخص شد

جانشین نهایی ایمان سلیمی مشخص شد

کاپیتان گل گهر در آستانه تراکتوری شدن قرار دارد.

به گزارش عصرتبریز، علیرضا ابراهیمی، کاپیتان تیم گل گهر سیرجان در لیگ نوزدهم یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی تراکتور برای لیگ بیستم به شمار می‌رود. این بازیکن که عملکرد خوبی در خط دفاعی گل گهر داشت، به عنوان جانشین نهایی ایمان سلیمی در آستانه عقد قرارداد با تراکتور قرار دارد.

لازم به ذکر است که با توجه به نیاز مبرم به حضور یک مدافع باتجربه، تراکتوری‌ها برای به خدمت گرفتن ابراهیمی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و به نظر می‌رسد که در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، کاپیتان گل گهر با پیراهن تراکتور در لیگ بیستم به میدان برود.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم گل گهر نیز در واکنش به جدایی ابراهیمی گفته است:

علیرضا ابراهیمی با ما قرارداد دارد اما اگر هر بازیکنی به من بگوید می‌خواهد به تیمی دیگر برود من به او اجازه می‌دهم. در استقلال چندین بازیکن به من اعلام کردند که می‌خواهند بروند و گفتم بفرمایید.