جای قهرمان المپیک در ورزش آذربایجان‌شرقی خالی است/ فرد تک محور نیستم
جای قهرمان المپیک در ورزش آذربایجان‌شرقی خالی است/ فرد تک محور نیستم

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: جای قهرمانی المپیک در ورزش آذربایجان‌شرقی خالی است و امیدواریم در المپیک ۲۰۲۰ شاهد ظهور قهرمانان المپیک از این استان باشیم. به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، ایوب بهتاج مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در مراسم معارفه خود، اظهار داشت: من و ۲‌ برادرم […]

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: جای قهرمانی المپیک در ورزش آذربایجان‌شرقی خالی است و امیدواریم در المپیک ۲۰۲۰ شاهد ظهور قهرمانان المپیک از این استان باشیم.

به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، ایوب بهتاج مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در مراسم معارفه خود، اظهار داشت: من و ۲‌ برادرم سال‌های سال به عنوان ورزشکار، مربی، داور و مدرس ‌در آذربایجان افتخار حضور داشته و من امروز در مدیریت ورزش استان آذربایجان‌شرقی افتخار خدمت را پیدا کرده‌ام.

وی گفت: همکارانم در ۴ سال حضورم در ورزش اردبیل می‌توانند، شهادت دهند که من هیچ وقت تک محور حرکت نکرده و همیشه تلاش کردم با کار گروهی و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود کار را پیش ببرم.

وی تصریح کرد: در ورزش استان آذربایجان‌شرقی جای قهرمانی در المپیک خالی بوده و امیدواریم با همکاری تمام دوستان و مسوولان این استان بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ و ۲۰۱۸ آذربایجان‌شرقی صاحب این افتخار شده و از این استان نیز شاهد ظهور قهرمانی المپیک شویم.

بهتاج خاطرنشان کرد: ورزش آذربایجان‌شرقی در سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی را کسب کرده و من دنبال‌رو سیاست‌های ورزش استان بوده و تلاش خواهیم کرد که همچنان ورزش این استان را جزو بهترین‌های کشور نگه‌داشته تا هم در ورزش قهرمانی، هم ورزش همگانی و توجه به جوانان موفقیت‌های بیشتری را کسب کنیم.

وی یادآور شد: اجرای ورزش همگانی بدون حمایت شهرداری تبریز مقدور نیست و امیدواریم بتوانیم با تعامل لازم با شهرداری و سایر نهادها ورزش همگانی را توسعه دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: من آرزو دارم همانطور که تیم تراکتورسازی در دنیا افتخار‌آفرینی می‌کند، ما نیز در ورزش این استان به این مهم دست یافته و بتوانیم قهرمانان المپیک را از آذربایجان‌شرقی شاهد باشیم.