جروزالم پست: ساخت بمب ۱ تنی شرکت اسراییلی برای حمله به ایران
جروزالم پست: ساخت بمب ۱ تنی شرکت اسراییلی برای حمله به ایران

جروزالم پست: ساخت بمب ۱ تنی شرکت اسراییلی برای حمله به ایران 🔹روزنامه جروزالم پست اسراییل در گزارشی مدعی شده توانمندی نیروی هوایی اسراییل برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران به نحو قابل توجهی افزایش یافته و اینک جنگنده‌های رادارگریز اف-۳۵ اسراییل می توانند بدون نیاز به سوخت‌گیری به تاسیسات هسته ای ایران حمله […]

جروزالم پست: ساخت بمب ۱ تنی شرکت اسراییلی برای حمله به ایران

🔹روزنامه جروزالم پست اسراییل در گزارشی مدعی شده توانمندی نیروی هوایی اسراییل برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران به نحو قابل توجهی افزایش یافته و اینک جنگنده‌های رادارگریز اف-۳۵ اسراییل می توانند بدون نیاز به سوخت‌گیری به تاسیسات هسته ای ایران حمله کنند.

🔹 جروزالم پست در گزارشی مدعی شد: در مواجهه با توسعه مستمر توانمندی هسته‌ای ایران، نیروی هوایی اسراییل نیز توانایی های جدیدی را توسعه داده است تا بتواند برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران هواپیماهای جنگنده رادارگریز اف-۳۵ خود را بدون نیاز به سوخت‌گیری در مسیر، از اسراییل به پرواز درآورد.

🔹بر اساس این گزارش: علاوه بر این، نیروی هوایی اسراییل اخیرا یک بمب یک تنی جدید را به زرادخانه تسلیحات مورد استفاده اف-۳۵ خود افزوده است.

🔹با وجود این قبیل ادعاهای مقامات و رسانه های اسراییلی، اما بسیاری از ناظران و کارشناسان نظامی معتقدند اسراییل درباره توانایی حمله موثر به ایران “بلوف” می زند..