جزئیات اعتراض کارکنان شهرداری منطقه ۳ تبریز
جزئیات اعتراض کارکنان شهرداری منطقه ۳ تبریز

جزئیات اعتراض کارکنان شهرداری منطقه ۳ تبریز جزئیات اعتراض کارکنان شهرداری منطقه ۳ تبریز جمعی از کارکنان شهرداری منطقه ۳ در اعتراض به نداشتن بیمه مقابل ساختمان شهرداری تبریز تجمع کردند. به گزارش تايسيز آذربايجان به نقل ازعصرتبریز، امروز جمعی از کارکنان شهرداری منطقه ۳ در اعتراض به نداشتن بیمه مقابل ساختمان شهرداری تبریز تجمع […]

جزئیات اعتراض کارکنان شهرداری منطقه ۳ تبریز

جزئیات اعتراض کارکنان شهرداری منطقه ۳ تبریز جمعی از کارکنان شهرداری منطقه ۳ در اعتراض به نداشتن بیمه مقابل ساختمان شهرداری تبریز تجمع کردند.
به گزارش تايسيز آذربايجان به نقل ازعصرتبریز، امروز جمعی از کارکنان شهرداری منطقه ۳ در اعتراض به نداشتن بیمه مقابل ساختمان شهرداری تبریز تجمع کردند.

این افراد، بنرهایی با محتوای “ما خواستار اعمال قانون و اجرای عدالت و رفع تبعیض بعد از پنج الی ۱۰ سال سابقه کار هستیم”، “بی عدالتی تاکی؟” و … در دست داشتند.

در پی این تجمع شهردار منطقه ۳ تبریز، اظهار کرد: ۴۲ مربی در حوزه معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ۳ مشغول به کار هستند که از این تعداد ۲۲ نفر قرارداد همکاری را امضا کرده و مابقی خواستار رسمی شدن هستند.

داود طالب نژاد خاطرنشان کرد: استخدام رسمی این افراد خارج از اختیارات ماست و باید در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی شرکت کرده و از طریق قانون اقدام کنند.