جزئیات دیدارامروز روحانی با اقتصاددانان/رئیس جمهور برخی از انتقادات را پذیرفت
جزئیات دیدارامروز روحانی با اقتصاددانان/رئیس جمهور برخی از انتقادات را پذیرفت

به گزارش تایسیز اذربایجان یک منبع آگاه در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، در مورد جزئیات دیدار حسن روحانی رئیس جمهور با جمعی از اقتصاد‌دانان گفت: این دیدار با هماهنگی و ریاست علی ربیعی برگزار شد. وی ادامه داد: در ابتدای جلسه محسن رنانی از اقتصاد‌دانان حاضر در جلسه به مدت ۲۰ دقیقه ابعاد مختلفی […]

به گزارش تایسیز اذربایجان یک منبع آگاه در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، در مورد جزئیات دیدار حسن روحانی رئیس جمهور با جمعی از اقتصاد‌دانان گفت: این دیدار با هماهنگی و ریاست علی ربیعی برگزار شد.

وی ادامه داد: در ابتدای جلسه محسن رنانی از اقتصاد‌دانان حاضر در جلسه به مدت ۲۰ دقیقه ابعاد مختلفی از مسائل سیاسی، اجتماعی، روانشناسی جامعه را بیان و در انتها نیز راه‌کارهایی را بیان کرد.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد شرکت‌کنندگان از اقتصاددانان نهادگرا بوده که بیش از ۱۴ نفر توانسته‌اند در این جلسه صحبت‌های خود را مطرح کنند و برخی از حضار نیز از دانشجویان و اساتید نخبه کشور بوده‌اند که برخی از آنان از استان‌های دیگر در این جلسه حضور یافتند.

وی با بیان اینکه این جلسات استمرار خواهد داشت، اظهار کرد: در این جلسه رئیس جمهور برخی از انتقادات را پذیرفت و به دیگر انتقادات نیز پاسخ داد و ابعاد مختلف مشکلات اقتصادی را بیان کرد.