جزئیات قتل دکتر محفوظی رئیس سابق پزشکی قانونی از زبان قاتل
جزئیات قتل دکتر محفوظی رئیس سابق پزشکی قانونی از زبان قاتل

جزئیات قتل دکتر محفوظی رئیس سابق پزشکی قانونی از زبان قاتل؛ به‌ خاطر ۵۰ میلیون پول و یک پراید! /آدمکش اجیرشده چند ساله است؟ تلاش کارآگاهان جنایی پایتخت برای شناسایی عاملان قتل رئیس اسبق پزشکی قانونی کشور در کمتر از ۲۰روز نتیجه داد و با بازداشت مردی آشنا و اعترافات او، اسرار این جنایت هولناک […]

جزئیات قتل دکتر محفوظی رئیس سابق پزشکی قانونی از زبان قاتل؛ به‌ خاطر ۵۰ میلیون پول و یک پراید! /آدمکش اجیرشده چند ساله است؟

تلاش کارآگاهان جنایی پایتخت برای شناسایی عاملان قتل رئیس اسبق پزشکی قانونی کشور در کمتر از ۲۰روز نتیجه داد و با بازداشت مردی آشنا و اعترافات او، اسرار این جنایت هولناک فاش شد.

مرد آشنا که با دکتر محفوظی دچار اختلافات مالی شده بود اقرار کرد که برای انتقام‌جویی ۲ آدمکش اجیر کرد و با پرداخت دستمزد میلیونی، نقشه قتل مسلحانه را عملی کرد.سینا ۳۰ سال سن دارد؛ مردی که قبول کرد با دریافت دستمزد، جان دکتر علی محفوظی را با شلیک ۲ گلوله بگیرد.

آدمکش اجیرشده می‌گوید مشکلات مالی شدیدی داشته و به‌ خاطر پول حاضر شده دست به جنایت بزند اما حالا که دستگیر شده به‌شدت پشیمان است و تصور نمی‌کرده که اسرار جنایت آشکار و دست او رو شود.

او می گوید: سجاد طراح اصلی این نقشه که با مقتول دچار اختلافات مالی شده بود، به‌صورت علی‌الحساب ۵۰ میلیون تومان برای من واریز کرد و یک خودرو پراید هم زیر پایم گذاشت. البته قول داد پس از اجرای نقشه باز هم به حسابم پول واریز کند که دستگیر شدیم